![]() |
Games zoals FF..???
Hey
Ik ben een enorme final fantasy fan, ik heb thuis deel VII tot en met deel X-2, en ik vroeg me af: welke RPG game moet ik per se hebben omdat ik een enorme FF-fan ben? Met andere woorden: welk spel is ook zo n kick-ass grote RPG game waar je nooit op uitgespeeld raakt? ik ben in bezit van PC, PS 1 en PS 2... Thanxx! |
Grandia ( I + II )
Kingdom hearts (disney werkt samen met de characters uit FF, briljant spel) |
Uhm, Wild Arms 1(PSX) is heel erg goed. Deel3 op ps2 is een stuk minder :s
Star ocean2 op de PSx is ook schitterend! |
Planescape: Torment
|
Citaat:
|
Breath of fire, Suikoden, Front Mission 3!!!! :D Al lijkt de 3e niet erg op ff, maar is zeker een topper
|
Citaat:
Ok, dan: SepterraCore |
Morrowind, tis geen FF, maar beter
op de verre 2e plaats komt NeverWinter Nights (beide PC) |
Citaat:
|
Wat dacht je van FF1 t/m 6, zoals hierboven mij staat...maar dan de NES en SNES-emulator en de bijbehorende roms ergens vandaan halen, en je FF-verslaving is weer even (een paar maanden) gestild :)
|
Chrono Trigger, zonder twijfel.
|
Citaat:
Dan komt Planescape: Torment of de Baldur's Gate series dichter in de buurt. (En van Baldur's Gate kan ik iig bevestigen dat het een erg goede is, als je voor diepgang, sfeer en tijdsduur gaat). Het is alleen een totaal andere fantasy wereld dan in Final Fantasy... meer de AD&D kant op. |
Legend of Legaia
Best leuk spel. Te spelen op playstation 1, maar ik geloof dat er nu ook een Legend of Legaia 2 uit is op de playstation 2. |
xenosaga
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Breath of Fire
Grandia zijn al genoemt, maar nog maar een keertje dan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De .hack// games zijn ook erg goed...al moet je voor de beste ervaring toch echt de Anime gezien hebben...(heeft iemand een idee wanneer deze in Europa uitkomt?? want ook bij dit spel is ie 'announced' bij Gamefaqs...al kan ik er verder nergens info over vinden...) Als deze 5 games (4 .hack delen) niet in Europa uitkomen, moet je serieus overwegen om je PS2 te laten ombouwen...want dit zijn echte toppers. (er komen nl ook nog 5 andere Xenosaga delen uit) [Edit]Ik zie ook dat de .hack games in Europa announced zijn met Atari als developper...betekent dit dat we dan hier de .hack//Liminality DVDs er niet bijkrijgen??? Aangezien deze gelicenced zijn door Bandai[/Edit] |
Citaat:
mijn ps2 is gewoon omgebouwd, en dat zou ik dan iedereen die van zulke spellen houdt aanraden. |
Suikoden zonder twijfel..maarja probeer die nog maar te vinden..:D, Suikoden 2 ook heel vet alleen wat minder. Binnekort komt Suikoden 3 uit voor de PS 2
Greetz |
Citaat:
Had sony maar zoiets als een free loader! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chrono Trigger
Chrono Cross FF Origins FF Anthology FF Tactics (advance) Arc the Lad enz. |
Citaat:
Kunnen ze in Europa nou niet gewoon alle games uitbrengen die ook in de VS uitzijn??? Of gewoon de PS2s regiovrij maken.... |
vagrant story, ook van sqaure
niet echt turned based, maar erg cool |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |