![]() |
welk platform game je het meest op
vertel..
|
Hoewel mijn gamecube en xbox niet ongebruikt blijven, is de pc toch nog het meest gebruikt.
|
PC, als 2e Xbox.
|
Momenteel Nintendo GameCube.
|
ps2 meeste online ...(socom) omdat mijn pc bagger is, ut2003 draait er niet eens op, laat staan battlefield, C&C Generals lukt nog net ....
|
xbox :cool:
pc gebruik niet meer, omdat ik op de xbox veel leukere spellen kan spelen. |
Citaat:
|
PC lmd.
|
PC en soms op de GC van vriendje
|
Vooral GBA
Daarna Xbox En dan de Cube.. PC game ik bijna nooit op. En dan mijn oude consoles.. Nes, Snes enzow... Staan nu in een kast XD |
Computer. Heb niks anders, wil niks anders.
|
Citaat:
|
Als eerste Gamecube
PC is te oud, ik speel er alleen cm4 op en tactical ops(=unreal tournament mod, die overigens wel ownt(y) |
gebruik toch liefst een pc
vandaag weer een nieuwe gekocht :) |
Dan ga ik toch voor de PS2, heb der meer games voor dan voor PC en vind gamen zoiezo leuker op een console dan op PC.
|
PC
ook enige platform dat we hier hebben. Waarschijnlijk binnenkort een keer een XBOX aanschaffen.. |
Citaat:
ik heb alleen een pc en daar blijft het bij PC RULEZ |
PC, dan GC.
|
Bijna alleen op m'n Cube, verder alleen Warcraft III + The Frozen Throne online op de pc.
|
1. PC
2. PS2 3. NGC 4. Psone (voor de NTSC RPG's) |
PC, dat is 'goedkoper'
|
Pc , de rest heb ik niet eens
|
Citaat:
Met een console doe je makkelijk 3jaar voordat er een nieuwe is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja maar ik heb het nu ff niet over illegale shit.
|
toch wel de cube ja:D :cool:
|
Playstation 2
|
Citaat:
|
Citaat:
Cool Plaatje ook |
PC, geen enkele console kan tippen aan de pc (nog niet), als zijn sommige al zowat een pc. Verder blijft de pc het beste platform voor online gaming. Iig dat is dan mijn mening.
|
Ik heb alleen maar een PC, alhoewel ik wel ooit natuurlijk bij anderen met de Xbox, Playstation 2 en GameCube gespeeld heb, maar desondanks blijft de PC de favoriet
|
ik heb xbox, ps, Gamecube en gbasp van meest naar minst gespeeld
|
PC, maar ik speel wel vaak met een GBA emulator...verder veeeeeeel spellen natuurlijk
|
PS2 en NGC
Zolang het maar geen PC is. :) |
PC. Simpelweg omdat ik geen geld heb voor die consoles. Ik krijg dan [ waarschijnlijk, heb een donkerbruin vermoeden ] een NGC voor Sinterklaas [joepie!], maar de PC zal toch wel de eerste keus blijven. Simpelweg; de spellen zijn gewoon kats duur. :(
|
Eerst Nintendo GameCube maar momenteel echt Sega Dreamcast.
|
Op het moment het meeste PC, weer ff leuk oude half-life mods uit de kast gevist.. :P
dan als 2e XBOX 3e Gamecube(die heb'k atm ff uitgeleend:P ) 4e nog m'n ouwe trouwe N64, vin ik nogsteeds de beste spelcomputer ooit gemaakt, mja, kben die-hard nintendofan;) 5e GBA |
PC...
Omdaaat... Ik meer games heb ervoor... Die altijd vrij is (tv niet, nog geen eigen)... Heb dus ook nog n xbox. |
op 1 gamecube ( soul calubur 2) en op 2 pc ( meestal online) :o
|
1 gamecube met flinke voorsprong
2 Playstation 1 3 PC 4 Nintendo 64 5 Supernintendo (Die laatste vier allemaal maar heel weinig) |
Citaat:
In dat geval ga je er van uit dat iedereen de nieuwste van de nieuwste spelletjes wil spelen. Nou is er vast een grote groep op dit forum die inderdaad het nieuwste van het nieuwste achterna huppelt, en wie weet dat dat ook het geval is bij de meeste gamers - dat zegt echter niets over welk platform beter of goedkoper is. Wat ik zo handig aan een PC vind is dat je ook oude DOS, Windows, Gameboy en meer platformen er op aan de praat kunt krijgen. Het biedt meer vrijheid en je kunt er ook meer mee. Nou kun je op de XBox en op Dreamcast ook GNU/Linux zetten en misschien ook een aantal emulators maar non-x86 zul je denk ik niet ver mee komen. Wat dat betreft biedt PC (Windows en GNU/Linux) imo de meeste mogelijkheden. De nieuwste van de nieuwste hardware is daar naar mijn ervaring niet voor nodig maar voor bijv N64 emulatie is het weer wel handig. Hoewel zo'n gamepad erg tof is voor gamen. Afgelopen weekend Crazy Taxi gespeeld op de DreamCast en Super Mario op de NES en dat was erg leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |