![]() |
Vergeetachtigheid
Wat kan ik doen aan het constant vergeten van m'n sleutels?
Het zit namelijk zo: Ik had borrel gehad en kwam om een uur of 2 uit de kroeg. Toen kwam ik erachter dat ik m'n sleutels thuis had laten liggen. Ik wilde niet echt m'n huisgenoten wakker bellen, dus ben ik maar met iemand anders meegegaan naar huis. Maar wat doe ik aan die verschrikkelijke vergeetachtigheid? |
alles op je hand schrijven wat je niet mag vergeten.
|
sleutel met een touwtje om je nek voortaan.
|
Ik wilde iets typen maar ik ben het vergeten.
|
Citaat:
|
Speciaal sleutel-zakje maken in al je broeken en daar een reserve-sleutel in doen. Aan vergeetachtigheid kun je in principe wel iets doen maar je kunt het niet verhelpen denk ik.
|
Citaat:
zorg gewoon dat je je sleutels nodig hebt bij het weggaan.. of anders draag je ze altijd bij je ofzo.. |
Zo'n schoolbordje bij de deur hangen en dan heel groot
de dingen opschrijven die je normaal vergeet... Of sleutels ed op een vaste plek leggen, waar je vaak langsloopt. (bijv bij de deur) |
Citaat:
|
Ik vergeet ook altijd alles, maar dat zijn meestal onbelangrijke dingen.
|
Ik vergeet altijd dat we repetities en so's hebben. dus moet ik de avond van te voren nog beginnen met leren. handig..
|
Uit het raam springen. :rolleyes:
|
Knoop in je zakdoek (y)
|
Ohja dat heb ik ook een keer gehad maar toen was het al rond een uurtje of 6, maar ben ik gewoon via de balkondeur naar binnen gegaan, die is namelijk altijd open. En als ik de sleutel zou vergeten heb ik niet echt een probleem.. ligt altijd sleutel onder serredeurmatje. :cool:
|
Memento kijken:D(y)
|
Op mijn slaapkamer deur hangt zo'n geel plakbriefje met daarop in grote letters PIL!!!. Soms werkt het wel. Dus hang zo'n briefje op je deur (ik zou er alleen een andere tekst op zetten). :)
|
maar aan briefjes enzow raak je gewend.. na een tijdje zie je ut niet meer... :D heb ik dan meestal (en nee niet voor de pil)
|
Sleutels op de deurmat leggen mag ook helpen. Als je erover struikelt als je naar buitenwilt is het moeilijk te vergeten.
|
daarvoor heb ik dus zo'n skateketting die standaard aan me broek hangt...
dus alleen als ik me broek vergeet, of een andere broek heb aangetrokken vergeet ik ut... maar dan is meestal de deur van binnenuit op slot.. dus uiteindelijk vergeet ik ut haast nooit.. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |