![]() |
visgeur na eten van vis?
Het lijkt net alsof ik, na het eten van vis, van onderen ook meer naar vis ga ruiken. Normaalgesproken ruik ik niet uitgesproken naar vis ofzo, maar na het eten van vis dus wel meer.
Kan dit? Of beeld ik het me maar in? (sperma van mannen smaakt tenslotte ook anders wanneer ze een ander eetpatroon hebben) |
Goh hèhè, wat een ontdekking! :D :p
Volgens mij zou het wel kunnen ja, omdat -zoals je zelf al zei- jongens dat ook hebben met hun sperma. Maar ik hou niet van vis en eet het dus ook nooit, dus of ik dat ook heb dat kan ik je niet zeggen. :) |
Ten eerste: YUK!
Ten tweede: het eten van vissen is uberhaupt fout, gewoon kappen :). |
Ga dan vis eten, daarna douchen, als je dan stinkt ligt het aan de vis.
Stink je dan niet, dan moet je toch maar eens vaker douchen. (Zie fok forum :P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een onzin
|
:d
|
Ja, want van vis eten gaat je urine ook naar vis ruiken, dus zal je van onder ook wat naar vis kunnen gaan ruiken als je geplast hebt....
tip: douchen :rolleyes: |
Zal ik eens komen ruiken, mijn schoonste? :bloos:
|
Mensen, waarom moeten we altijd zo denigrerend doen als iemand een misschien wat rare en ongebruikelijke vraag stelt?
Aangezien het antwoord al meerdere malen is gegeven gaat deze gewoon op slot, volgende keer komen de waarschuwingen om de hoek kijken. Wees gewaarschuwd dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |