![]() |
[PHP] Html validator
Ik heb zelf een website met een login gedeelte die gebruik maakt van sessies.
Opzicht niets vreemds aan maar als ik dit door validator haal (4.01 transional) krijg ik ongeveer 3 fouten per url die op de site staan. Een voorbeeld van een error link: <a href="?content=news/shownews.php&PHPSESSID=c3b1bfeb3100480e10422e4dd949e548"> Nu weet ik er genoeg dat ipv & een & teken hoort te staan maar hoe krijg ik dat (De validator zet daar constant een $phpsessid=ratel er achter) Wie weet hoe ik door de validator kom :) (als ik sessionstart weg haal gaat het wel goed) URL http://www.mol-clan.nl Ohja als dit toch HTML is Enlightenment stuur me even een pm'tje dan plaats ik hem daar wel in (Zit een beetje te twijfelen) |
Citaat:
En anders is het omdat je link geen geldige link is.. want het zou kunnen dat je volgens de validator 2 pagina's opgeeft.. index.php en shownews.php |
Citaat:
<a href="test.php?id=2&text=bla"> |
Waarom werkt hij wel als ik geen sessies gebruik :D
|
Fout gevonden. Een standaard insteling in php.ini :(
; The separator used in PHP generated URLs to separate arguments. ; Default is "&". ; arg_separator.output = "&" en het moet ; The separator used in PHP generated URLs to separate arguments. ; Default is "&". arg_separator.output = "&" Wezen. Alleen hoe krijg ik dit aan mijn dit aan mijn webhost verteld :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie & en & en niet & en & amp; (eigelijk wilde ik iets anders zeggen, maar ik nu is het voor mijn duidelijk) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maarre.. ik zie nu eigenlijk pas dat je waarschijnlijk iets heel anders bedoeld dan ik in gedachte had :bloos: Citaat:
afin. ik was ook weer lekker wakker.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |