![]() |
eerstvolgende optreden
naar welk optreden ga je binnenkort?
leow* - after forever => bibelot, dort => 29 nov. - toasters => ekko, utrecht => 4 dec. :D |
feeder vrijdag
gutg 2 december uhm |
Ik wil naar Flogging Molly, After Forever en Metallica maar aangezien ik nie zo heel lekker in mn centen :s zit blijft het toch bij wat lokale bandjes. (chakra wordt de 1edenk ik :D )
|
radiohead
thrills fire theft |
zondag Gorerotted en Pungent Stench
|
datum + plaats?
|
5 dec danko jones vera
13 dec heideroosjes bolwerk |
tralallaa radiohead :D
|
ladielaaa radiohead ;)
|
aankomende zaterdag het uur U in de ekko :)
|
radiohead :D
|
Vrijdag Neuk! in Sneek
Vrijdag week daarna Thermals Week daarna Danko Jones en Das Pop Week daarna The Strokes en dan nog een tijdje later: Eurosonic/Noorderslag, Rollings, Heideroosjes, Dreadlock Pussy, Fun Lovin Criminals en nog wel wat wat ik nu vergeet. :) |
Dunno yet. Kan morgen zijn of dit weekend dunno.
|
vanavond Travis A'dam
morgen Radiohead Arnhem Vrijdag Feeder A'dam |
Citaat:
|
29 november The Failures in de P8 in Terborg.
En waarschijnlijk 6 december Das Pop in Tivoli. |
Radiohead!
En 12 December Lamb. |
radiohead, radiohead ! :)
9 december the thermals, 013 11 december lamb, 013 |
maiden in december
ozzy in januari.. |
Citaat:
|
Radiohead
|
woensdag Radiohead
vrijdag The Thrills zondag The Fire Theft |
Misschien Seven witches en Overkill donderdag in Zaandam...
Ik verkeer nog in hevig dubio. |
zondag restistancetour
|
radiohoofd :cool: :cool: :cool:
|
donderdag Karbo en ASONL. Ik speel zelf ook met Caldera. :p
|
malkovich en das oath, waterfront volgende week.
|
Citaat:
http://www.geocities.co.jp/MusicStar-Keyboard/5030/ Ik vind ze nu al stoer, want ze spelen gewoon ook tijdens kerst en oudjaarsavond zo helemaal aan de andere kant van de wereld ver weg van hun homies en familie. ;) |
Citaat:
flauw hoor :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen Sepultura.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaterdag Radical Frenzy in Etten-Leur.
Trapt Radioheads aars. (y) |
Donderdag Pearl Percussion Party in de W2. Slagerij van Kampen en Martin Verdonk, Lucas van Merwijk en nog een stel..
|
Citaat:
maar ieder geval veel plezier op jou hc show he :) |
Citaat:
|
O ja en ik ga 29 november naar Voodoo Glow Skulls en alst goed is in maart naar Good Riddance....Daar ging deze topic tenslotte over:)
|
Radiohead
Diorama Dreadlock Pussy Lacuna Coil/Moonspell The Slackers |
Citaat:
|
wiseguy en peter pan in de effenaar
apers in de effenaar bijde in december als ik het goed heb verder niks speciaals in de planning |
Waarschijnlijk:
December WO 03: Kid Koala @ Melkweg (12 euro) (DO 04: Ralph Myerz @ Paradiso (5 euro)) DO 04: De Kift + Stuurbaard Bakkebaard @ Effenaar (9 euro) Ralph Myerz is goedkoop maar De Kift is :cool:. |
Citaat:
|
Cunninlynguists in de 013 - tilburg, 29 ste ofzo (y)
|
Morgen Radiohead!
|
Citaat:
|
Zaterdag 22 november
MERIDIAN ARTS ENSEMBLE Stichting Plus was zeer verheugd om in te kunnen haken op de komende tournee van de New Yorkse groep Meridian Arts Ensemble. Dit uitzonderlijke gezelschap geeft deze maand een vijftal concerten in Nederland; zonder meer een must voor muziekliefhebbers en koperblazers in het bijzonder. Intonatie, ritmiek en stijlgevoel van deze musici maken de optredens tot zeldzame gebeurtenissen. De groep, bestaande uit 5 koperblazers en een slagwerker, draait de hand niet om voor een repertoire (getuige een 7-tal cd’s) van werken van uiteenlopende componisten als: Frank Zappa, J.S. Bach, Lady Smith Black Mambazo, Captain Beefheart, Jimi Hendrix, I. Stravinsky enz. , alsook stukken van de groepsleden zelf. Hokjesgeest maakt bij hen geen kans, zo blijkt. Tijdens de concerten in november zullen in ieder geval twee premières deel uitmaken van het programma, alsook werk van Jimi Hendrix en een medley van Zappa-composities. Met deze laatste had de groep een speciale band. De immer kritische Zappa, zeker waar het de uitvoering van zijn werk betrof, was erg te spreken over het Meridian Arts Ensemble waarmee hij de aatste maanden van zijn leven nog nauw heeft samengewerkt. Vandaar ook zijn advies: ‘…if you see that they’re playing in concert in your town, please go and see them. They’re excellent.’ |
Citaat:
|
RADIOHEAD!!!!!!!
echt super hoor |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |