![]() |
Philips 330 unlocken?
Heej luitjes,
Sinds gisteren heb ik een Philips 330 Prepay van Telfort! Fantastisch toestel, niks over te klagen! Alleen Telfort vink wat minder: ik kan dr wel mee leven, maar ik ben meer een Orange gebruiker. Ik ben best bereidt een jaartje bij Telfort te blijven: geen probleem, maar Orange was ook wel fijn. Weet iemand waar je die toestellen VEILIG kunt unlocken? Greetz, Goezz |
tja , wat noem je veilig...maaar kijk eens op gsm.2dehands.nl en zoek dan op unlocken, daar zijn een aantal betrouwbare gasten die ook de garantie geven dat er nix met je phone gebeurt...
|
unlocken doen alle providers gratis na 1 jaar, gewoon even wachten dus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het enige relaxte aan Orange is de tariefstructuur (de tarieven zelf zijn veels de hoog.. maar alles uit 1 bundel is wel relaxed) Ik zou dat phillips ding niet laten unlocken. Het zal waarschijnlijk een hoop geld kosten omdat het toestel niet echt veel verkocht is en zal worden... |
Citaat:
|
Citaat:
Orange is wel beter als Telfort, we hebben hier beter bereik met Orange. Telfort gaat kraken als je belt... Gelukkig gebruik ik de mobiel bijna alleen maar voor SMS |
Citaat:
*maar ik hoorde laatst wel dat als je nu een orange abonnement neemt, dat je dan tot januari 2004 gratis kunt smsen* Das dan wel mooi meegenomen!! |
Citaat:
|
Ja en dan neemt iedereen dat abonnement en na januari 2004 merken ze dat Orange wel belachelijk duur is met zijn sms-jes...
|
Citaat:
Je kunt altijd wel zanikken wat de NADELEN zijn (jij bent zeker een Nederlands Elftal fan?), maar je moet het ook eens van de positieve kant bekijken?! "Het glas is niet half leeg, maar half vol!" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |