![]() |
Neuk! is back on the track!
:rolleyes:
Wie gaat er zaterdag nog meer naar N3uk! in Het Bolwerk?! Wordt vast weer dik feest en ze hebben een nieuwe band. Flink beuken. :rolleyes: :evil: :eek: :nono: |
Ik ga heen:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zouden die niet stoppen? of iig de halve band?
|
waarom spelen die gasten bijna nooit es wat zuidelijker...
|
Citaat:
|
Hehe, 4de keer Neuk!
|
wat doe jij irritant met je rolleyes
|
waar is dat bolwerk?
|
sneek.
|
Citaat:
|
ik ga misschien.. kleine kans :o
|
Leuk dat Neuk weer leeft. Maar ik ga d'r dus niet voor naar sneek.
|
Citaat:
|
eindelijk is er wat in het noorden.
jullie stelletje rukkers hebben daaro alles al. wat wij naast het bolwerk hier hebben is trekkers, wegen bedekt met koeienstront. Neuk! treedt het liefst in het noorden op omdat ze mensen hier leuker vinden. En omdat ze hiero een fijn verblijf hebben in 1 van onze geweldige kampeerboerderijen. Ook de wiet is hier het allerfijnst. De lucht hiero ruikt al zo groen en al die plantages tussen onze maisvelden is natuurlijk ook niet niks. |
Citaat:
|
Hehe, wil ze wel eens zien, sommige nummers beuken wel aardig.
Alleen ik weiger ervoor naar friesland te gaan, er zijn grenzen. |
ik wilde wel gaan maar moeten s'avonds werken...
better luck next time |
Citaat:
|
Ze vinden Fryslan erg relaxed en terecht overigens. Ze hebben ook in Iduna gespeeld, er ontstond een vechtpartij en er was veel materiele schade, maar ze mochten de volgende keer ook gewoon weer komen.
Jammer dat ik dit weekend niet in Fryslan ben, anders was ik zeker gegaan. |
vet, ik hoop dat ze een keer de boel hier komen trashen
|
als ze eens in het midden des lands spelen, oftewel in de bewoonde wereld, dan ben ik zeker van de partij.
|
ja doen weeeeh :|
|
n3uk! dat heb ik jaren geleden heel vaak geluisterd, hun dopeheid troef en tot de scheidt ons dood albums haha, die zijn echt tof! drijfzand! je ziet toch dat ik lam ben en bloesjesman dat zijn lachen nrs. erg lang niet meer geluisterd omdat ik die laatste cd nogal kut vond, wat was dat ook weer. het nadeel van de twijfel geloof ik, daar ben ik afgehaakt. Ik heb ze wel 1x live gezien op broermoats 2002.
|
Bloesjesman nog steeds actueel
|
neuk! is wel lollige band maar waar ligt sneek *schaamt zich*
|
eej vet dat ze dr weer zijn, kunnen we weer in hun voorprogramma spelen :cool:
|
Citaat:
in hun doen en laten. Vette band wel, vooral die laatste cd was een hoogtepunt in Nederlandse hardcoregeschiedenis. Zo boeiend en to the point. vette shit. leuk dat ze weer bij elkaar zijn, maar goed, altijd afwachten dit soort dingen, nieuwe muzikanten... gaat dat goed etc. |
Ik heb de nederlandse hardcoregeschiedenis geraadpleegd. Geen meldingen over deze band hoor. :p
|
Citaat:
Kijk eens onder vette dope shizzle |
Citaat:
|
gave band
zodra ze weer es naar ehv komen ga ik misschien wel |
Citaat:
haha, de kans dat die gasten bij ons hier komen is verrekte klein, en als je dan nog niet zeker weet dat je gaat dan zie je ze waarschijnlijk hier niet meer live :P |
NEUK! roeleerd :cool:
|
Citaat:
en vin et wel leuk, maar echt super niet...ik zou meer uit 'nostalgie' gaan zeg maar |
:( ik relativeer neuk met rochelende stinkende jongens met gele tanden
|
ik heb net ontdekt dat ik mezelf privé berichten kan sturen :nono:
|
Citaat:
neuk is cool, maar sneek is ver. |
Een tijd terug erg fan van geweest. Vind het nog steeds een hele gave band.
En ja arrogantie... gesprek op 3voor12 2 jaar terug: "waarom mogen jullie eigenlijk bijna nergens meer optreden?" - "Ja ach weet je, wij zuipen nogal veel" :D |
Citaat:
je relativeert neuk met... je relateert meisje. relateert. |
shit dat ik net vandaag pas dit topic lees, anders had ik wel kunnen gaan.. :/ naja
|
Citaat:
dan denk je 'intelligent' te zijn :o |
wie denkt dat? :o
|
Citaat:
|
uitroeptekens in bandnamen zijn ZO gay
|
Citaat:
nee joh, ik ben het ook |
Ik relateer N3UK! met de randstad. Nuff said.
|
Citaat:
of iets staat in verband met. Je kunt niet zélf ergens iets aan relateren. Je kunt het wel zelf ergens mee in verband brengen. Intelligent lijken is gaaf, maar je moet het ook zijn, da's wel zo handig. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |