![]() |
je bent er niet meer
Nu jij er niet meer voor mij kan zijn
Doe jij mij echt heel veel pijn zelf kan je er echt niks aan doen maar ik denk weer steeds aan "toen" toen jij er nog was.. samen in de klas samen naar school samen veel lol samen praten we waren echt beste maten... Kanker verpest een hoop in het leven Hoe heeft "HIJ" jou op kunnen geven Als "HIJ" echt had bestaan.. had "HIJ" jou echt nooit laten gaan!! Jij was mijn alles, was...ik zeg het goed... Je bent er niet meer.. DAMN..wat doet dat fucking zeer!! [weer us gevoelsuiting van mij] |
Een gevoelsuiting zou ik dit niet eens noemen, alleen je laatste en je 2e regel vertellen een gevoel, dit is gewoon puur van je af schrijven en heeft voor mij niet echt waarde. Ik vindh et zielig voor je, dat wel, wens je ook wel sterkte, maar als gedicht spreekt het me totaal niet aan. Te duidelijk, te simpel, teveel herhaling, gewoon niet mooi vind ik eigenlijk...
|
ik krijg wel een beetje een raar gevoel bij het lezen van je gedicht (niet negatief ofzo :)) misschien kan je meer beeldspraak gebruiken
|
Ik vind het nogal op een kinderlijke wijze geschreven.Teveel rijm,en ook teveel herhaling. [had ik even goed lovetear kunnen quoten]
Sterkte nog. |
dank je
|
ik zelf als ik dit lees vind het heel goed maar ik denk dat je er echt een gedachten moet bij zeten greez moi (y)
|
Ik denk dat het gewoon ontzettend moeilijk is om een goed gedicht te schrijven als je er nog zoveel verdriet bij hebt. Even iets heel anders wat ik je aan zou raden: probeer deze gevoelens eens in verhaalvorm op te schrijven. Daarin heb je namelijk een stuk meer vrijheid, je hoeft bijvoorbeeld niet te rijmen (wat inderdaad hier nogal gemaakt overkomt) en het maakt in prozavorm (verhalend dus) ook niet uit om je gevoelens letterlijk te benoemen. In dit gedicht vind ik juist dat veel te ingevuld. Succes en sterkte.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |