![]() |
Dood metaal
zo een topic met kloten
hehe heeft men hier nog wat nieuwe tips? |
nevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermo renevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenever morenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenev ermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermoren evermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermor enevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermoreneverm orenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermorenevermoreneve rmorenevermorenevermorev
|
wat eXo zei
|
geen tot weinig bands in dat genre bekend bij mij
|
exo is gay.
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
black sabbath? hoewel ik dat ook niet ubergaaf vond. fear factory telt niet meer pantera dan maar :confused: |
Citaat:
Citaat:
arch enemy opeth |
Misery Index
|
Malevolent creation.
|
njah..echt nieuw is het niet, en onbekend ook niet, maar wat ik wel gave bands vind:
nile cryptopsy circle of dead children six feet under iniquity vader |
Monstrosity
|
haha oke dan, ik dacht bands die gestopt waren
hghe, ik ben ontopic opeth in flames soilwork ook wel gaaf (maar dat vind ik niet echt death) damn....dan moet ik ff m'n deathmetal werk na gaan slaan ohja testament ( zeker géén thrashmetal:nono: )
Spoiler
http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...les/buvons.gif zo een beetje om m'n post wat aantrekkelijker te maken. ik vind bier en metal altijd wel een goede combinatie |
nieuwe albums van:
Anata - Under A Stone With No Inscription Divine Rapture - The Burning Passion Between The Buried And Me - The Silent Circus ouwe shit: Suffocation - Effigy Of The Forgotten Atheist - Unquestionable Presence Atheist - Elements |
De nieuwe van Gorerotted (only tools and corpses) beukt ook als t laatste oordeel
|
Citaat:
the haunted is gaaf.. |
iniquity, nile en morbid angel
meer kan ik even niet opkomen.. :mad: |
Citaat:
|
ik vind die laatste Aborted ook niet je van het, supervette productie, maar 't heeft weinig om 't lijf imo
|
Citaat:
|
syl :P
en vader :cool: (y) :evil: |
hahaha , Carcass kickt ass, maar goremageddon is 't net niet vind ik
|
in flames heerst nogal
en opeth natuurlijk en children of bodom (weet niet of da wel dood is) |
Children of bodom is trut-metal
|
solo's CoB zijn grappig
|
Citaat:
|
Internal Suffering (wel lollig opzich, die gasten hebben lappen teksten waar het je niet goed van wordt, maar serieus t enige wat je hoort is de hele tijd alleen 'UUHHHHH!!!')
|
Citaat:
|
Counsil of the fallen, Vette death/black met o.a derrek roddy (hate eternal) op drums en Sean baxter ( broken hope) op zang.
ps. wie Broken hope niet kent is gay. |
Citaat:
|
Aeternus mag ook wel in topic (y)
|
Ze vroeg toch om nieuwe tips? waarom noemt de helft van de mensen dan oude en bekende bands?
Ik heb trouwens ook niks nieuws voor je.. luister eigenlijk veel te weinig metal lately. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mja, ik vind zelf loathing wel de beste cd van ze die ik ken
|
Citaat:
|
Fuck yeah!!
|
Is Panchrysia trouwens ook dood? Klonk zondag wel erg dood, maar of het ook dood is...op site stond zwart :|
|
Kataklysm!
Tevens: Bolt Thrower, Behemoth und krisiun. |
ah potje behemoth is nooit weg
|
Diabolic
Blood Red Throne |
The Crown
|
Citaat:
zit je dan niet in het verkeerde topic? |
- Necrophagia
- Asphyx - Death - Messiah - Obituary - Incantation - Mantas - Terrorizer - Hate Eternal enz. enz. enz. |
asphyx
|
Death blijft aan de top. (kut dat chuck dood is)
|
god dethroned vinnik nog kuwl...verder vinnik et kut...
|
Citaat:
Skinless Exhumed Vomitory - retestrak oude Kataklysm |
hehe ik lees een hoop troep in topic
Malevolent Creation Suffocation Entombed Monstrosity Nile Hate Plow Vader Morbid Angel Misery Index Dying Fetus Kataplexia Bolt Thrower Dismember Obituary Sceptic Cynic Grave Houwitser Krisiun Exhumed Kataklysm Angel Corpse Benediction Hate Eternal Decapitated etcetc blabla |
Hate Plow is ook troep
en je vergeet Zyklon :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |