![]() |
Hoe ervaar je je wc sochtends
omschreven in kleuren aub..
heeft mijn kunstacademie huisgenoot nodig voor een opdracht |
euhhhh....wit ?
|
Citaat:
|
als redder in hoge nood...nou ja wit dus
|
hij is al wit, het moet een andere kleur
het gevoel van de ochtend |
Citaat:
|
Vaag en onscherp. Tis allemaal een wazig geheel.
Moet me lenzen meestal nog indoen. |
roze
(kleurenblind en moe) |
Het gevoel de ochtend: zwart
|
Het is een opeenhoping van kleuren! De zon weerspiegelt in de prachtige kleurengallerij van het deksel. En als ik het deksel openklap, zijn het niet alleen de prachtige kleuren, maar ook nog eens de geuren van ons instrument der verlichting.
De prachtige blauwe en groene kleur van het aldi-wcverfrisserding, in combinatie met de geur die ik ook had toen ik voor het laatst op mn knieen voor hem lag en hem via mn mond het binnenste van mn maag liet zien. De prachtige volbruine kleur van het product dat uit het diepste in mij komt. Daar de prachtige gele en rode sausen overheen, en het geheel is klaar om door het heldere water weggespoelt te worden. Zoiets?? Of zal ik toch maar wit zeggen... |
Citaat:
|
Ok donker dan (geen tijd en zin om het licht aan te maken), een zwart gat...daar heb je een kleur. En als ik klaar ben heb ik het licht ongeveer wel gezien.
Trouwens een kleur voor een ochtend ervaar ik anders dan dat ik 's ochtends een wc ervaar (dit is voor als jij het nog kan volgen, ikzelf niet meer dus). |
een mengeling van wit en paars.. de wc en muren zijn wit, maar de deur is knalpaars (rare bui van een huisgenote).
|
Koud
Net uit een warm bedje |
Voornamelijk heel koud aan mijn billen.
|
wit soms grijs als het nog half donker is (ik wil smorgens als ik net wakker ben geen licht aan mijn oogjes) en vooral wazig
|
Ik zal het je over 5 minuten vertellen. :D
|
wit.
|
niet te druk, want als ik nog geen koffie gehad heb, kan ik niet goed tegen drukke kleuren.
gewoon makkelijk wit met een donkerblauw matje. |
Gewoon, zoals ie dr uitziet :confused:
|
rood en blauw als ik er kleuren aan meot geven...
eerst van... kut ben wakker etc... daarna opluchting.... |
hele donkere kleuren. zoals zwart(zwart is toch geen kleur) en grijs. omdat ik vaak als ik net wakker ben een odol heb. dat is trouwens geen pretje om dan naar de w.c. goden te gaan als je een stijve heb.
|
Wit, met punaises in de wcbril :D En wazig, geen lenzen in :)
|
Bruin. Of bedoel je voordat ik hem gebruikt heb?
|
Wat een topic. :D
|
Donker, heb mn ogen nog half dicht.
|
donker als het licht uit is en geel/wit als het licht aan is. (lampen geven geel licht)
|
ik eet geen wc's :s
|
Wit.. met water erin.. en aan de binnenkant begint ie een beetje bruinig te worden :p
|
heel wazig en witachtig...
|
Koud en wit.
|
als een verlossing.. moet `s morgens altijd heel erg plassen.. :o
|
Citaat:
|
Als wit (y)
|
Wzig wit.
|
Vanmorgen was hij bruin... Mn broer was me voor:S
|
Ik hoef s'ochtends nooit naar de wc :p
|
Beige!
Maar dat is niet alleen 's ochtends, eigenlijk de hele dag door... |
uhh 's ochtends vroeg ervaar ik niet zoveel...dan ben ik moe en wil ik terug naar bed.
|
Groovy baby :cool:.
|
Koud
|
Geel (één van onze wc´s is geel)
|
Hoe ik m'n wc 's ochtends - in kleuren - ervaar?
*denkt* Eigenlijk heel licht groen, maar niet omdat hij groen is, maar omdat hij koud is... en de badkamer zelf ook... en mja, als ik aan koud denk, denk ik aan groen... licht groen dus :) |
Citaat:
|
hmm... *doet oogjes dicht*
uhh, hier moet ik morgenochtend even over nadenken :) |
Grijs (grauw)
Vooral in tegenstelling tot de douche die is roze en warm :) |
forumgeel
|
Bevrijdend.
|
wit en koud aan je kont!
|