![]() |
sier- of knalvuurwerk?
knal je liever of kijk je liever naar de kleuren?
|
Toen ik zelf nog met vuurwerk gooide natuurlijk knalwerk, maar nu vind ik siervuurwerk mooi om te zien.
|
Sier, maar ik heb sowieso altijd al n bepaalde "angst"gehad voor vuurwerk, van mij hoeft t niet :D
|
Ik haat vuurwerk. Kutzooi.
Toegestane verontreiniging van het milieu. En het is klote voor dieren. En er zijn altijd van die kutkinders die de bushokjes ermee gaan afknallen, en pijltjes door brievenbussen schieten. |
Sier.
|
ik zit meestal binnen met de champagnefles op schoot op dat moment. (y)
maar als ik moet kiezen : siervuurwerk , die knallen zijn slecht voor je gehoor. |
Onnodige milieuvervuiling.
In plaats van het milieu te vervuilen met een paar domme dingen, rijd ik liever auto. Dat is schoner én nuttiger. |
sier
|
Siervuurwerk, als je nu op deze leeftijd om half een nog buiten staat te knallen ben je echt een nerd! :nono:
|
Ik houd niet van vuurwerk. :|
|
Siervuurwerk, die knaldingen zouden verboden moeten worden :mad:
Tis alleméél geld verspilling maar bij siervuurwerk zie je tenminste nog waar je je geld aan uitgeeft. |
vuurwerk is stom
|
Ik haat vuurwerk
|
Ehm, liefst siervuurwerk. Hoewel ik daar nooit geld voor over heb (sowieso, legaal siervuurwerk stelt niks voor, veel te duur voor wat je krijgt..) ..daarom hou ik het meestal bij een doosje nitraatjes ofzo..
|
Citaat:
|
Vuurwerk boeit me niet meer zo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hou meer van siervuurwerk
enne dan kijk ik wel vanaf de 4e verdieping erna.... heb vorig jaar voor t eerst in me hele leven een rotje afgestoken *lol* maar normaal zit ik er niet aan.... |
Citaat:
|
Geen van beide: ik maak zelf wel :D
Rookbommen, en niet van sterretjes en pvc, neeneenee :nono: zoiets pak ik dan groots aan (emmer vol) |
Ik haat het. Ik ben er zelfs bang voor geworden... Vroeger vond ik het allemaal geweldig. Nu niet meer dus. Kutvuurwerk
|
Ik haat vuurwerk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb siervuurwerk altijd meer gewaardeerd, maar tijdens de afgelopen jaren ben ik vuurwerk überhaupt steeds saaier gaan vinden. |
uhu :)
|
Siervuurwerk...
Ik vind siervuurwerk mooier om naar te kijken dan te luisteren naar knalvuurwerk. |
knallend siervuurwerk :D
maar ik vind ut tegenwoordig een btje zonde van m'n geld... ik kijk gewoon voortaan wel naar het vuurwerk van anderen :) |
Ik heb een hekel aan vuurwerk.
En m'n konijn is er bang voor. :o |
Citaat:
|
Ik vind siervuurwerk wel het leukste omdat ik nogal schrikachtig ben en knalvuurwerk dus niet grappig is. Ik zou vuurwerk trouwens nooit zelf kopen; vind ik verspilling van m'n geld... dus ik kijk lekker altijd naar vuurwerk van anderen (ben Nederlander he :D )
|
Ik kijk graag naar siervuurwerk, ik steek niks af. En knalvuurwerk vind ik gewoon kut. :)
|
Ik ben doodsbang voor vuurwerk dus ik heb maar 'ik haat vuurwerk' gestemd. :D
|
Sier.
|
Sierwerk, en dan niet al te dichtbij.
|
Siervuurwerk is net zo mooi van anderen als wanneer je het zelf aansteekt.
Dus als ik al iets afsteek knalt het. |
laatste optie: ik haat vuurwerk.
maar dat is niet echt zo, ik haat vuurwerk niet, maar ik ben er gewoon heel erg bang voor... |
Siervuurwerk. Knalvuurwerk is toch alleen maar slecht voor je oren, ik zie het nut er niet helemaal van in.
|
Siervuurwerk, ik hou niet van knalvuurwerk maar siervuurwerk is mooi. En buskruit ruikt lekker.
|
knalvuurwerk, en dat het liefst iets kapot knallen :D
|
Knalvuurwerk is voor kleine pestjochies (of voor grotere pestjochies) die daarmee de buurt terroriseren.
Dus... siervuurwerk, absoluut! |
siervuurwerk
Een paar jaar geleden ontstak ik een peperdure sier-pot, dus zo eentje die een minuut lang bezig blijft. Maar al dat spul vloog recht op de buurjongen af, waardoor hij een gat van 10cm in z'n jas had. |
Ik haat vuurwerk.
|
Ik haat vuurwerk.
M'n kat is er bang voor. :( |
siervuurwerk is wel mooi hoor toch? :confused:
en het hoort er nu eenmaal bij he, bij nieuwjaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Serieus, ik zie überhaupt het nut niet in van vuurwerk...Meestal wil ik dan gewoon rondlopen zonder telkens nerveus rond te kijken of er ook nog voetzoekers mijn kant op fluiten/draaien/watdanook. Bah, enge troep:( En m'n buurman van 40 knalt ook. Correctie, buurmannen. Allemaal. |
Citaat:
|
parkieten vinden vuurwerk ook niet echt iets....de eerste parkiet bij ons die vuurwerk meemaakte zat helemaal stijf in zn kooi met zeer grote ogen..leek wel alsof hij een shock had :eek: dus daarom zetten we nu de kooi (met parkiet erin :p ) voor de vensterbank met een doek erover heen...
knalvuurwerk is zoiets van : woej kijk mij eens knallen :cool: en bij siervuurwerk is het van : "awwww wat mooi....oooeeeeh...........aaaah" grappig :cool: dus siervuurwerk. :o |
sier
maar kvin eigenlijk beide wel goe:) mij zie je niet buiten staan, kijk liever, veel leuker:) maar dan wil ik sier en knalvuurwerk zien. wak nie zo leuk vin is wat ze met die dieren doen, eenden en katten afschieten :( nie zo leuk nat, egt klotestreken en in bushokjes lopen kloten is ook nie egt super, maar vdr vink wel leuke traditie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |