![]() |
gratis ip's ?
Bij io.nl kun je bij server decolated gratis meer ip's krijgen , bij andere services moet je soms 15 € / jaar voor 1 ip bijbetalen . Waar zit bij io.nl het addertje onder het gras ???
|
dpprdat je een serve moet huren ofzo?
|
Decolated? Leer lezen/schrijven/spellen/whatever.
|
Citaat:
|
Gratis IP's. Ha-ha-ha. Moet idd een marketingsstunt zijn aangezien IP's geld kosten net zoals domeinen dat doen. Het kan dusniet zo zijn dat je oneindig IP's krijgt.
Zo ja, plaats ik mijn server door en neem ik een /24 :D |
Citaat:
[harry dijkstra] Jawel. IP's kosten geen geld! Alleen: Het moet wel verantwoord zijn! Maw: RIPE moet het goedkeuren en de IP's moeten technisch nodig zijn! Harry Dijkstra technische nodig , wat zouden ze hier nu weer mee bedoelen ? |
tenchisch nodig dat je ergens een server hebt staan en daar een IPtje voor nodig hebt ofzo?
|
:rolleyes: gratis :rolleyes:
|
Citaat:
Technisch kan het handig zijn meerdere IPs op een server te hebben. Bijvoorbeeld als er meerdere netwerkinterfaces nodig zijn om de load te verdelen. |
Citaat:
|
Misschien zijn het oude IP versies in de opruiming??? :p
(sorry kon het even niet laten) Ik heb zo'n vermoeden dat het gewoon een extra stukje service is gezien en waarschijnlijk de kosten (standard) ingecalculeerd zijn bij het hosten. Zover ik weet zijn ip's niet gratis. Het lijkt mij ook niet echt makkelijk om ze te krijgen als ik het stukje zo lees. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sure
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |