![]() |
tips voor feest]
morgen heb ik een klassenfeest ik weet al wat ik aan doe ,maar ik weet nog niet wat ik met mijn haar en make up zal doen hebben jullie tips??¿?¿?
|
Als je nou eens begint met te vertellen wat je aan gaat doen, wat voor feest het is, wat voor haar je hebt (kleur, structuur en model), wat voor huidtint, wat de kleur en vorm van je ogen is, wat voor spullen toereikend zijn en hoeveel tijd je er in wilt stoppen.
|
Met een oog op je leeftijd zou ik zeggen, strakke broek, string eronder, lekker hoog opgehezen, laag topje waar je borsten mooi in uitkomen, gecombineerd met hoge laarzen! (Y) :confused:
|
Citaat:
|
leuk opsteken en dan wat frutseltjes erin stoppen, zoals roosjes, veertjes.
of een mooi invlechten. |
toch maar even ontopic:
LOVE LA , ik heb eens in je fotoboek gekeken ..en ik denk dat je vooral wat meer volume in je haar nodig hebt (Y) Dus ga lekker aan de slag met krulspelden enzo , lekker wild ! (Y) |
Citaat:
ontopic: wat heb je dan aangedaan bij je klassenfeest |
Citaat:
t spijt me hoor, maar waar iemand van 11 zich tegenwoordig druk om maakt. k vind dat behoorlijk vreemd. |
misschien wil je moeder vanmiddag nog wel eventjes met je mee naar olily!:D
|
:eek: ik dacht voor mijn 13de helemaal niet na over make-up en mijn haar enzo :confused:
|
Ik zou iig wat wenkbrauwen op je voorhoofd tekenen. Spreekt wat meer..
Hou het lekker simpel, je bent 11, spaar je huid voor zolang dat nog kan :p |
Ik heb wat chatterige posts verwijderd. Dit is dus niet de bedoeling he! Ga vooral zo door :nono: (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar kan ze ook niet zo goed rekenen, want 19 + 1 = 20 en het is al de 23ste. Het klassenfeest is dus passé. Zaak gesloten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |