![]() |
aftrekken met???
Hoi allemaal,
Ik had laatst een flesje sensilube gekocht (dat is een soort glijmiddel). Gisteren waren mijnn vriendje en ik in een melige bui ermee aan het spelen.. Hij vond het echt superlekker als ik zijn penis ermee inwreef en hem dan aftrok. Kennen meer mensen dit effect? Groetjes roosje |
neej waar ken ik da halen?:p
|
Mjah, mijn vriend gebruikt vaak spuug bij het aftrekken omdat het dan zo lekker glibbert ofzo... begrijp ik best... handen zijn droog en een beetje ruw van binnen, dat is toch vast niet zo lekker als nat en glad :p
|
Zoals Sarah al zei, hij zou het wel lekker vinden dat het glibbert. Niks vreemds aan. :)
|
Nee ken het niet maar als ik het zo hoor zal het wel gewoon op oldfashioned spuug neerkomen.
|
spuug is goedkoop :P
glijmiddel is best lekker hoor. |
Doe ik meestal ook.
|
Hm nooit geprobeerd.
|
:confused: ehm..nee, niet bekend
|
Niet nodig :D Mijn vriend is nat genoeg van zichzelf. En anders mag ie altijd wel wat van mijn vocht lenen :D :bloos: :o
|
nat genoeg van zichzelf? hoe moet ik me dat voorstellen? transpireren zn handen zo erg dat zn l*l er helemaal nat van wordt, of loopt ie leeg zodra ie em aanraakt, en dat ie dan gaat glibberen :confused: ...
|
Citaat:
|
Voorvocht. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat plakt meer als het glijdt volgens mij hoor ;)
ONTOPIC: nee nooit gedaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |