![]() |
spiraaltje
Jeetje, heel gedoe is eht wel om hierop te reageren, aanmelden enzo.. Zelf heb ik t allemaal niet zo op al die hormonen. Maar nu komt het:
vooral genoemd is eht vergeten van de pil en dat het spiraaltje eigenlijk verder sucks. Nu is eht zo dat er iets nieuws is op de markt; nuvaring. Dat werkt wel emt hormomen maar dan met minder omdat het op de plaats zelf zit. Je brengt het zelf in :) (dus niet dat achtelijke gelazer met je huisarts) en dan kan het daar drie weken blijven zitten. Volgens mij zit het om je baarmodermond, dacht ik tenminste. En dan haal je het eruit voor je stopweek zeg maar. Soort van pil die je neit kan vergeten...... Helaas kan ik niet zeggen hoe het bevalt want ondaks dat het mij zelf wel wat leek is mijn vrees voor de huisarts veel te groot om hiervoor een recept te vragen :eek: :bloos: en hoe krijg ik dit dan weer op het betreffende forum? :confused: |
en je vraag is...???
|
twas dus geen vraag. Er was een meisje en die vroeg over eht spiraaltje enzo. Alleen begrijp ik niet zo veel van de opzet van deze site, denk...
Weet jij hoe ik het op het juiste fourm krijg? Dat was dus toch wel een vraag... :s |
Geeft niet hoor schat...
alhoewel je reactie niet echt op mijn vraag ingaat.... |
Dr staat boven een knop beantwoorden, dat heb je hier gedaan dus waarom niet in t topic van miekmuis?
Bovendien staat er boven Index / Lichaam & Gezondheid / spiraaltje Klik op een van die dingen om naar t betreffende ondwerp te gaan. Bij de index krijg je dus een overzicht van alle onderwerpen. |
Volgende keer de 'Beantwoorden' knop gebruiken ipv 'Nieuw onderwerp' aub. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |