![]() |
ckv: groninger museum
weetje, ik weet niet of dit nou ook hier geplaatst mag worden...maarja....
maar....laatst ben ik mt school naar madurodam geweest voor ckv....nou moet ik dus van alles over het Groninger museum vertellen....maar...kan er niet zoveel over vinden dat echt bruikbaar is (en nee, ook niet via google!¡!) misschien dat ik gewoon helemaal verkeerd kijk hoor, of misschien ook niet.... maar...is er hier iemand die er meer over weet of weet waar ik er meer over kan vinden? (en dan op gebied van architectuur..materialen, enz...) zou heeeeeel fijn zijn :D |
Als ik naar de site van het Groninger Museum ga (www.groningermuseum.nl )kan ik toch echt best heel veel vinden. Onder Architectuur kijken. Compleet met Slideshow en al. Ingedeeld in verschillende architecten.
Dus ik vind het een beetje vreemd dat je niks hebt kunnen vinden, want als je over de architectuur van het gebouw iets wilt vinden lijkt het me logisch dat je naar de site van hen gaat en dan klikt op architectuur :confused: |
Citaat:
en niet precies wat we moeten weten.......maarja..laat ook maar zitten, ik zie wel hoe ik erachter kom |
't is niet veel, maar 't is iets, en vele ietsjes maken veel. ;)
Postmodernisme (1980-2000) Deconstructivisme (1988-2000) Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |