![]() |
Thrash Metal
Ok, het kan blijkbaar niet in het oude topic? (raar volk, die moderators)
Dan zo maar verder. Een van de twee gaafste soorten metal dus, Thrash! Bespreek hier uw nieuwste ontdekkingen en andere geweldigheden. (en zeik de vervelende hardcorestumperdjes af die zich ongetwijfeld ermee gaan bemoeien ;)) Download allen wat van Hallow's Eve Mandator Ritual Carnage |
Gojira
Textures |
Textures is goed te doen ja, beloofd een grote band te worden.
Die andere zal ik eens dc'en. |
nieuwe van Dimension Zero.
|
Syndrome
|
potje exodus :cool:
|
ARGGHHHH NUCLEARRR ASSAAAAAUUULT!!!!!!!!
Dat is pas een band! Game Over, WAT een plaat! |
Sodom, Kreator en Destruction fietsen er altijd wel in.
En combo's als (Australische) death/thrash en black/thrash zoals Destroyer 666, Bestial Warlust, Hobb's Angel of Death en Gospel of the Horns zijn ook erg goed :cool: |
Citaat:
|
Tja en waar blijft deze dan? Slayer!!!!!!
Die moest ook gewoon nog ff in het rijtje staan. |
Anthrax
Slayer MegaDeth |
Overkill!!
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wel heerschend |
Citaat:
|
oh sorry hehe
|
Citaat:
|
hehe kzal es gluren HaK. Ritual Carnage is iig goed
exodus, dark angel, death angel, forbidden, kreator, sodom, overkill, testament etc heersch! maarre wat men es moet tjekken van et mindere bekende gebeuren: Holy Terror en Gammacide |
Citaat:
en ik een nuclear assault drumstok :)23 |
Euh sja handtekeningen... leuk hoor, ik heb er nooit zoveel mee gehad. Ik heb em ook op LP, 3 euro bij de plaatboef :)
|
hehe de plaatboef heerscht!
|
vrij nieuwe thrash metal band volgens mij uit Israël: Nail Within.
|
limp bizkit.
|
Citaat:
|
thrashing mad!!
ik houd hoofdzakelijk enkel van de oude bands en veel bay area: possessed, death angel, exodus je weet wel. duitsland is ook een geweldig thrash land met oa: proctector, holy moses, iron angel en tankard. spul als the haunted, darkane etc noem ik geen thrash en vind ik ook niks an. je ziet wel dat veel thrash bands het niet volhouden en allang disbanded zijn of na 2cds gekapt oftewel over gestapt op nichten zooi: slayer/metallica/kreator, maar kreator heeft zich nog gered door het laatste album wat weer ouderwets bot klinkt. bands als tankard en overkill blijven gelukkig sinds 85 door hakken en blijven brute shit uitbrengen. je ziet ook veel reunions de laatste tijd, daar ben ik ERG blij mee haha. Death angel, Nasty savage, assault! allemaal back from the death. genoeg gezeverd, trouwens nog evne dit, probeer het volgende spul ook es: -soothsayer -anvil bitch -mezzow -evil dead -redrum -detente |
The Haunted
Slayer valt killswitch engage onder thrash? nee zeker? en SYL? |
Metallica, Death Angel, The Haunted, Exodus, Anthrax, Suicidal Tendencies
|
leuk voor nummer of 2/3 maar niet teveel
|
Flesh Made Sin natuurlijk....morgen in de Willemeen te zien btw.
DESASTER en Destruction zijn ook vet. |
Citaat:
Ik zag overigens dat soothsayer ook genoemd werd. Tof om te zien dat er nog mensen geïnteresseert zijn in de wat minder bekende thrash. Met name hun demo (to be a real terrorist) rockte de pan uit. Ook absolute aanraders: slaughterlord, aggression, sacrilege bc en at war. |
Slayer
Exodus Testament Destruction etc |
UP
|
Death Angel binnenkort naar het patronaat.
|
Ouwe Metallica..... mmmm...
|
kakekrier
slaeyr en nrstrement :) |
dat is geen thrash, vieze kutpunker.
|
Citaat:
maar goed ik kom niet veel verder dan nuclear assault, slayer, dri. kga me maar meer verdiepen in thrash en reply later nog eens. |
Citaat:
|
garage trash is veel gerser.
maar... Megadeth en Slayer dig ik wel. |
Woensdag de DVD van destruction gekocht (live destruction)
<3 |
Citaat:
|
hm ik hou niet echt van thrash, prefereer toch liever iets anders
ik vind Bestial Mockery wel oke goede black/thrash, en Absu zeer zeker leuke black/trash .. |
Citaat:
|
the Haunted is ook wel thrashy.
|
de enige die ik wel leuk vinden zijn eigenlijk
dark angel annihilator iced earth (schijnt ook wel een beetje thrash te zijn..) ja dat was het eigenlijk waar komt die naam eigenlijk vandaan.. ik dacht altijd dat het trash was, blijkt het thrash te zijn.. wie verteld het me :o |
Bifrost vind ik wel te doen af en toe.
|
Citaat:
|
Mijn tip 3 van vandaag:
* Death Wish (uit Engeland, hebben 2 albums uit - At The Edge of Damnation uit '87 en Demon Preacher uit '89). * Agent Steel (duh! Vooral Mad Locust Rising kan mij erg bekoren). * Intruder (weet ik niet zo heel veel van, ik heb een LP uit '89 op metal blade / roadracer genaamd A Higher Form of Killing. Lijkt vooral door de zang een beetje op Anthrax met meer snelle stukken). |
FORBIDDEN!
Forbidden Evil en Twisted into Form , heersch! |
Hier nog wat tipjes
Apocalypse (zwitserland) Hobbs angel of death (australie) Quick Change (USA) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |