![]() |
doe jij weleens mee aan prijsvragen?
ik vaak wel, het enige wat ik ooit heb gewonnen is een doos potloden en stiften
|
Nee, ben ik te lui voor. :o
|
Als het me niet teveel moeite kost, soms wel es voor de gein
|
Nee. :cool:
|
Nee eigenlijk niet echt. Ik los wel n's puzzels enzo op maar ik vergeet t altijd op de post te doen..
|
Citaat:
|
Als ik zin heb. Meestal niet.
|
Ik heb ooit op de radio de VIDEOBAND VAN DUMB&DUMBER gewonnen.
Dát is echt heel lang geleden :| |
Soms ja. :)
|
Nee, dan moet je weer zo'n belachelijke slagzin bedenken.
|
Af en toe. :)
|
soms, als er iets leuks te winnen valt:) niet dat ik win:P maar toch een poging wagen he
|
Zelden, ik heb 1x ergens aan meegedaan en toen ook wat gewonnen :)
|
Zelden tot nooit, want de kans dat je iets wint is nihil.
|
Nee. Ik doe de prijsvraag soms wel, maa rik stuur hem nooirt op eigenlijk.
|
eigenlijk heel vaak (op internet dan)
ik heb vroeger ooit eens een compleet disneykleurpakket gewonnen met stiften en verf en potloden enzo verder heb ik een boek gewonnen (ik omhels je met 1000 armen, van Ronald Giphart) en uh video van American Beauty en een rugzak van een of andere lamme film. en een filmpakket van de film Babs (een t-shirt, de soundtrack en 2 gratis kaartjes voor de film) hmmm...eigenlijk win ik best vaak wat :p |
Ja..pas nog een foto-album gewonnen. En afgelopen zondag had ik een meet&greet met Bas Muijs, ook gewonnen.
Pff..heb eigenlijk best veel gewonnen, ook een nummerplaat met mijn naam, en een fototoestel. En kleurpotloden (laatste 2 is al best lang geleden) Ow jah..en bij de fancy nog een leesboek! Nog wel meer, maar dat weet ik even niet meer! Best veel he? |
Vroegah, toen ik nog lief, klein en onschuldig was wel. Toen dacht ik dat ik vast wel wat zou winnen (want ik was ook nogal arrogant ;)) dus deed ik vaak mee aan allerlei onzinnige prijsvragen.
Tegenwoordig niet meer, ik win toch nooit wat. |
hmmm....jaaaaaa maar ik heb 1 keer wat gewonnen (een reischeque van 2000 euro) en die heeft m'n moeder ingepikt :eek: ik snap eigenlijk ook niet meer hoe dat zo kwam...
|
Nee.
|
Citaat:
|
Ja heb alleen nog nooit wat gewonnen..
|
Nee nooit, daar ben ik te lui voor
|
nee doe ik nooit aan mee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |