![]() |
ochtendsex
Hey,
Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind sex 's morgens best wel leuk ... 's Avonds zijn we vaak te moe en komt het er niet van, maar 't is een ideale manier om wakker te worden en de dag goed gehumeurd te beginnen ... of niet? (wel zorgen dat je op tijd de deur uit kan natuurlijk :D:D:D) |
ja.
|
Citaat:
|
vind ik ook hoor....ook leuk dat je elkaar dan een beetje kan zien:p
enneh....doe het dan gewoon in het weekend, dan kun je lekker lang blijven liggen;) |
Citaat:
|
mededeling is slotje :)
en sochtends? naja (bijna) alles behalve sex bij mij :) |
Citaat:
|
sex in de morge wordt em niet, moet naar school :mad: :(
en slotje??? snap ik ook niet helemaal |
Als je alleen maar een mededeling post gaat het topic op slot.
Ik vind ochtendseks wel leuk, maarrr... Ik ben niet zo op de "frisse" adem dan, dus (ja ik weet het, zeikerig) eerst tandenpoetsen vind ik nodig dan. |
goede, lange sex op de ochtend kán (lees: kan!) veel beter zijn als s'avonds, meestal is het veel energieker bij ons, inderdaad omdat we s'avonds simpelweg te moe zijn...
Ja, ik ben wel voor (y) |
Een goed begin van de dag al zeg ik het zelf :p
|
Poeh, 's morgens...nee hoor...tegen de tijd dat ik echt wakker ben
is ZIJ al weer weg... |
's ochtends vind ik eigenlijk ook leuker.. en die ochtendadem.. tja. daar let ik dan maar even niet op.
|
Alleen als we de tijd hebben. Even gauw voor ik weg moet vind ik minder leuk, dan kan ik niet echt 'in the mood' komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, ochtendsex en ochtend knuffelen is gewoon leuk. Wordt je net wakker van de ene droom, ligt er nog een stukje droom naast je :)... meteen kroelen, kussen, blablabla, kent het wel :D... gewoon mooi om op dat moment van elkaar te kunnen genieten. |
Ik vind ochtend seks heerlijk.. eerst langzama wakker worden naast elkaar en dan lekkere seks.. dan douchen.. dan nog ene keer :D
|
Citaat:
Maar ik ben het met je eens, word je zo net half wakker, strek je even je arm en dan merk je zo iets warms naast je :) Bij ons gaat het ook soms zo: ik word dus wakker, ik denk hij slaapt nog omdat-ie zo stilletjes ligt weet je, en dan voel ik ineens *schuifschuifschuif* (hem naar me toe schuiven :)) en dan *knuffel* (zijn arm over me heen :)), nou nee hij sliep dus niet meer ;) (het vervolg laat ik aan jullie verbeelding over lol!) |
Citaat:
Nee, ik houd niet zo van seks in de morgen. Eerder van vroeg in de middag,a ls ik echt wakker ben maar nog niet moe van de dag. Ik ben niet zo snel met wakker worden. |
Nou mogen jullie mij misschien een ZEIKERD vinden!
Maar als je geen genoeg tijd hebt dan *hoe lekker ut ook is* doe ik het niet. Ik weet niet hoe het bij veel van jullie zit maar bij mij loopt ut sperma dr zo weer uit IEUW!!! (n) Dus ik moet daarna nog cker tijd heb om *een vaginale* douche te nemen!!!! Maar als ik die tijd wel heb GRAAG en idd ook met tandenpoetsen bij mij want anders sex zonder kusse en da werkt ook nie he ;) |
Hmm dan doe je het smorgens even met condoom ofzo, heb je daar ook geen last meer van
|
Mjah, wordt eens tijd dat ze mag blijven slapen dan. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ieder mens is anders!! Dus jaaaaa |
Ik loop ook niet voor de lol met een tampon in als ik niet ongesteld ben hoor.
En als zij liever een vaginale douche achteraf neemt, is dat toch haar eigen keus. Dat heeft niks met nadenken te maken maar met hygiene. |
Het heeft niets met hygenie te maken, want sperma is niet vies. En ze mag zelf weten of ze dan 'graag' met een tampon rondloopt (ik denk eigenlijk nooit 'he leuk, een tampon', maargoed), maar om nou helemaal nooit seks te hebben alleen omdat het sperma er dan uit loopt... mjah... beetje stomme reden... dat is het toch niet waard.
En ja, dit topic gaat over 's ochtends seks, maar ja, 's middags of 's avonds loopt het er niet zo goed uit natuurlijk, dus ik neem aan dat het ook voor dan geldt. |
Citaat:
Want NEEJ ik loop idd ook niet graag met een tampon want zoals ik al zei gaat dat niet al te gemakkelijk als ik niet ongesteld ben *te weinig vocht en die sjit* Dus gevolg ik voel die klote tampon dan zitten.... http://members.lycos.nl/fallonk/mauricedeb |
sinds waneer is dit een fototopic ?
Ochtendsex is lekker , ik doe het graag . Ik heb geen moeite met *uit je bek stinken syndroom* :p het gaat na een paar keer zoenen weg. |
Dat is natuurlijk gewoon heerlijk. Ik vind echt niks lekkerder dan nog half dromend tegen het liefste meisje uit de wereld aan te kruipen en dan lekker te knuffelen en te vrijen. Na een vrijpartij tijdens het wakker worden en lekker naknuffelen zweef je de rest van de dag een paar centimeter boven de grond :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21. |