![]() |
Tactical Ops
Speelt er wel eens iemand nog Tactical Ops?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik zit op Het Baken :D En van die bedreiging van je heb ik nooit meer wat van gehoord/gezien ;) |
Kunnen er meschien wat mensen hun mening geven over dit spel.
En waarom zou je CS vergelijken met TO? |
Citaat:
die discussies zijn nu wel zo goed als voorbij |
nee.
|
ja, het ownt.
enige spel wat ik regelmatig speel :) |
Ik speel(de) het ook. Heb het nu een maand niet gespeeld en ben nu weer van plan om weer een beetje te gaan oefenen. Ik was vroeger best goed :cool:, en de game is gewoon heel goed
|
het schijnt vrij populiar te zijn, maar zal lang niet op het niveau liggen van cs!
|
Op z'n tijd...
beetje druk enzo... |
de enige reden dat cs zoveel gespeeld wordt in vergelijking met andere (betere) games is het feit dat de systeemeisen zo laag zijn. kword wel zo moe van mensen die beweren dat cs zo almachtig superieur is qua gameplay.
|
Citaat:
baken pssss...lyceum :D (n) |
Citaat:
|
Citaat:
De engine van SC is veel ouder dan die van UT :confused: |
Van béta 1.6 tot 2.nogwat gespeeld. Daarna ging 't retail en begon de ellende. Ben er toen gauw mee gestopt. :)
Maar 't was (is denk ik nog wel) qua game wel gaaf om te spelen. Voordat het retail ging was de community ook zeer relaxed. Echt zeer. Maarja, toen kwamen al die beginners en cheaters. Dan is de lol er snel af. Al die TOast shit kwam te laat ofzo, en werd telkens snel gekraakt. En je kunt nu alleen nog met de retailversie spelen, is it not? Ook slechte zet. |
De retail community is ook nog aardig groot...
en die Tost shit was mss minder maat tost icm toprotect brengt de cheater ernstig terug... 't nadeel is dat TOST en TOprotect niet 'officieel' zijn, dus iemand die nu retail haalt en de patch naar 3.4 download zal wrs geen clue hebben waarom ie van de helft van de servers wordt afgetrapt... en dat is wel een slechte zaak... |
Citaat:
|
CS is veel en veel mooier dan to. :P ook gewoon in gedrag van het spell!
Counter strike reageerd hoe snel je bent, Tactical ops die doet alsof je snel deed en die is gewoon te makkenlijk. Met counterstrike heb je teminste nog veel dingen bij te leren en gewoon je vaardigheden op te krikken :P - Dit was mijn mening |
Citaat:
|
cs is echt niet alleen zo poppuliar om de systeemeisen.
De gameplay en het geluid zijn geweldig. |
Citaat:
|
Ik heb counterstrike nooit veel gedaan, maar TO speelt imho heerlijk. Toch heb ik liever Black Hawk Down in hetzelfde genre.
|
Ik zit nu te wachten op Halo 2 :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |