![]() |
Wat mag er onmiddellijk van tv?
Wat mag er van jou vanaf dít moment meteen van de tv?
Van mij: -alle Star Trek-series, ik erger me groen en geel als mn vader dat weer eens aan heeft staan -Hart van Nederland, dat gaat toch alleen maar over die onbenullige dingen en het is altijd zo'n stemmingsmakerij -Stem van Nederland, Show van Nederland en Shownieuws: mensen die dit kijken moeten dringend een hobby! -Lucky Letters: de kandidaten zijn echt te dom voor woorden. Ik heb dit n weekje half gevolgd omdat mn vader t altijd kijkt, maar is dit een quiz? met zo'n vragen kunnen ze het geld net zo goed weggeven. Als je de trainer van NAC verwart met Lazerus uit het Nieuwe Testament, dan verdien je het dat je naar huis moet! -Get the picture en Lingo: hoe afgezaagd is dit wel niet? Na al die jaren moet het maar eens uit zijn! -Cash & Carlo: oftewel: de grote geld en graai-show vol onzinnige items met Bozhard die denkt dat ie de 2e Willem Ruis is. -Carlo&Irene-show: 3 mannelijke en 3 vrouwelijke nitwits die belachelijk verkleed zijn, doen een showbizz-quizje met vragen van niveau als "hoeveel minnaars had P.Brard?", vervolgens nog wat verlopen BNners uit de kast getrokken zoals Gerard Jolig -eh, Joling- en dat wandelende uithangbord van de plastisch chirurg, Maartje nogwat.. vreselijk. |
alles wat jij zei, plus die duffe idols shit en alles wat daar op lijkt, alle idiote reclame en ál die programmas over weggebruikers en shit én én én kheb geen tijd om dat hier allemaal neer te zetten
|
- tell sell, yorin shop, rtl shop (zoiets heet dat toch), V&D tv en de rest van die zoutloze zooi
- alle belspelletjes; lijn 4, gossip quiz, ed.. (n) |
uhh...ik kan niet echt iets bedenken wat ik ECHT verschrikkelijk vind...:s
|
Ik zie niet in waarom iets van de tv zou moeten. Dan kijk je er toch gewoon niet naar?
|
Citaat:
|
belspelletjes en telsell-reclames
|
Bnn
|
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mag per direct die walgelijke Willibrord van de tv. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
rtl boulevart.
ik haat iedereen die in dat programma zit. verder comedies als het zonnetje in huis e.d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tellsell
Lijn vier programma's Dr Phil |
Alle slappe aftreksels van buitenlandse kijkcijfer-kanonnen en dat walgelijke lijn-4.
:nono: |
Alle slappe aftreksels van succesvolle programma's. Zoals alle blik op de weg klonen.
|
alles behalve toffe cartoons en toffe films
|
oh en discovery moet blijven natuurlijk
|
dat vroeg markB :p niet
|
tel sell mag weg natuurlijk.. uhm... ik heb ook een hekel aan star trek (aan alle science fictions films/series) die eeuwige herhalingen van married with children en uhm.. die stomme spelletjes op tmf.. eigenlijk mag alles wat interactief is verdwijnen...
|
MOET WEG:
- Tell Sell Reclames - ALLE TV Spelletjes MOET NOOIT WEG: - 6pack (da's gewoon geweldig) - carlo & irene :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder: - Pieter Storms (breekijzer dus) - alle reality-soaps (patty's posse, the adams family, bauers etc.) - uiteraard alle belspellen incl. lijn 4 - alles dat gepresenteerd word door lucille werner (ligt dus vooral aan haar) en zo kan ik nog wel even doorgaan |
De BAUERS... en andere zooi! :mad:
|
Citaat:
Star Trek laat je denken als mens, niet als nederlander of blanke of weet ik veel wat. |
Citaat:
Maar ieder z'n mening natuurlijk... |
De Modepolitie.
FOUT :mad: FOUT :mad: FOUT :mad: FOUT :mad: |
De Bauers....
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je deze shit nu wel of niet kijkt, de dag erop heeft iedereen op school het erover en krijg je toch nog te horen dat Jim of Jamai en hoe die eikels nog meer heten toch wel zo geweldig zijn. :mad: Ik kreeg altijd spontaan zin om me ziek te melden als Idols de dag daarvoor op de buis was geweest.... Ik heb al plannen om te emigreren naar een land waar Idols niet wordt uitgezonden voordat ze beginnen met Idols 2. :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Ohh.. ik hoop maar de Idols 2 flopt, zodat er geen Idols 3 komt, want dat overleef ik denk ik niet.... (n) |
Citaat:
|
Al die so-called plank-misslaande Amerikaanse 'humor'-series. Ik kan alle namen niet eens opnoemen, maar ik doel op die sex-in-the-city-friends-weetikwatmore-girls series.
Dat is zo erg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mogen weg: - All You Need Is Love - belspelletjes - Idols - programma's met Andre van Duin/ Ron Brandsteder/ Henny Huisman of andere presentatoren die allang weg hadden gemoeten - TelSell en alle aanverwante dingen (of ze moeten eens met nieuwe voorwerpen komen, dan is het wel even leuk :p) - die balkjes bij TMF met SMSjes, het verneukt heel de clip - heel TMF kan eigenlijk wel weg en doe er een zender voor in de plaats met echt alleen maar clips en geen rotzooi erbij |
Citaat:
enne hoe bedoel je de plank misslaan.. ze lijken meer op de realiteit dan die star trek serie dingen.. |
Voetbal Insite.
|
Alle soaps, TMF, reclame-blokken van meer dan vijf minuten. RTL-nieuws en Hart van Nederland.
Dingen als TellSell, Cash&Carlo, FoxKids, Spongebob Squarepants en Dragonball. |
Citaat:
|
Citaat:
Star Trek is fictie... science-fiction zelfs. Dan is juist het grote kenmerk dat ze inderdaad niet realistisch zijn. Maar het 'science' van het science-fiction geeft al aan dat ze er zeker over nagedacht hebben. Wetenschappelijke fictie gaat een boel research in zitten, geloof me. |
Belspelletjes.
Homeshopshit. Hart van Nederland en de rest van de oversympathieke programma's van Sbs6. Die nieuwe cosmeticaprogramma's waar mensen een make-over krijgen :mad: Alle Nederlands-nagesynchroniseerde tekenfilms. Ergernis alom :o |
Soaps.
Telsell is juist geniaal. :p |
Heb je even? :o
|
Eigenlijk alleen de hersencelslinkende belspelletjes. De rest mag van mij wel blijven.
|
Niets hoeft echt weg...(naja, die vervelende belspelletjes misschien, maar voor de rest...)!
Als het programma je niet bevalt, dan kijk je er toch niet naar. Als niemand naar dat programma kijkt dan gaat het programma vanzelf onmiddelijk van de buis. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |