![]() |
Nieuwe van Marco
Heey,
Ik hoorde vanochtend op de radio het nieuwe nummer van Marco Borsato, genaamd "Afscheid bestaat niet". Vond ik eigenlijk wel een heel mooi nummer. Maar nu ben ik op zoek naar de songtekst, en die kan ik nergens op internet vinden. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, Sas |
Wanneer wordt die vent eens afgemaakt?
|
Nou zeg... marco is een aardige gast.
hij mag dan wel z'n zakken vullen met 20 optredens per jaar in de kuip, maar hij is nog steeds ambassadeur van War Child eh...:p on topic: Kweenie,kheb zn liedje nog niet gehoord. Probeer google eens... |
Citaat:
|
hij was vroeger echt doop, mooie nummers, maar nu is hij een sell out met zn wollen truien!
|
Citaat:
hij doet veel goede dingen hoor, hij houdt van kinderen en werkt met warchild en is lief. je hebt een koud hart!!! |
war child ? tsss good-will kweken heet dat
|
Heb je die website van hem gezien? pure commercie (n)
|
heb je deze website weleens gezien, ook vrij commersieel hoor :rolleyes: :rolleyes:
ik vind ''m gaaf, heb een stukje gzien op rtl boulevaart en dat zag er toppie uit hoor ik ben wel voor marco |
Citaat:
Ik ben het met rutger eens. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar we kunnen wel samen een dood kind adopteren of een kelderkerker maken? |
Citaat:
|
Hou het maar bij Marco, prive-aangelegenheden kunnen bewaard worden voor meetings of msn en co.
Ik vond hem vrij goed, het nieuwe werk ken ik niet echt. |
Marco is geweldig. :)
Prachtig nummer, alleen jammer dat hij binnenkort alleen een dvd uitbrengt en geen cd... :s |
nog niet gehoord maar ik vind marco echt wel top!!!
mooie liedjes en dat ie commercieel is boeit me niets, ik download zijn cd's toch wel :p |
Citaat:
|
Ik vind het een k*tnummer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |