![]() |
Bubbling Remixen, Jaheim en Sean Paul
Dit soort rotzooi heeft m'n zusje dus de hele dag opstaan. Ik wordt er niet goed van (voor de goeie beeldvorming: m'n zusje is ook zo'n breezah-sletje)!!
Voor degenen die niet weten wat Bubbling is: dat is goede nummers in de computer gooien, het 10 keer versnellen, er Knabbel en Babbel-stemmetjes onder zetten en er n trommeltje tussendoor gooien. Iemand ook een hekel aan deze zogenaamde "muziek"? |
tjonge, is wel moeilijk zeker...een post plaatsen met onderbouwde meningen enzo....
|
bubbling is kut, dat is niet te onderbouwen :o
|
oermuziek man, terug naar de negerroots van de blanken met alle instictieve drangen die daarbij komen kijken :cool:
|
Citaat:
|
lekker met je billen schudden man, op die circa 2 snaredrums die ze in het nummer bijplakken
|
Ik vind bubbling echt cool .. k vind Sean Paul én lekker én goeie muziek draaien!
Iedereen zn eigen smaak qua muziek qua alles |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Damn don't fuck with bubbeling... :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trance bubbling is zo fout. Antilliaanse en Turkse bubbling daarentegen is wel oké. Kacamak en L-Roy (y)
|
Sean Paul vind ik nog wel te doen..
En Bubbling is best leuk om P.I.M.P. op te dansen :o.. |
|
Citaat:
ik vind t bagger muziek trouwens |
Citaat:
|
Ik houd niet van bubbeling, geef mij maar spongebob.
|
op onze school was er pas een bubbling-feest :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap ook niet dat iemand bubbeling stoer vind. Wat is er stoer aan het verkrachten van een op zich goed nummer door het 10 keer te versnellen en er n irritant trommeltje achter te zetten??! |
Nouja, domme mensen moeten ook hun muziek hebben en, je weet toch, al die homeboys weten er de tanga's wel op te playen aightzz je weet toch?
|
Ik zeg niet dat mensen die naar Bubbeling, jaheim en Sean Paul luisteren dom zijn, maar wel dat ik niet begrijp dat er mensen zijn die het écht goede "muziek" vinden.
|
Nee dat bedoelde ik ook niet, maar volgens mij trekt die muziek toch wel de minder hoog opgeleide mensen aan
|
Telluriet wees nou es voor de verandering niet zo'n irritant strontjong en laat iets wat niet exact in jouw coole metald00dstraatje past gewoon in z'n waarde. Ja ok? Thx
|
Ik mag toch wel zeggen wat ik ervan vind?
Maar goed, iedereen moet maar vooral blijven luisteren wat hij/zij zelf wilt |
Ja maar op negatief gezeur en vooroordelen zi niemand te wachten snappie.
|
ik vind bubbeling wel lachwekkend vooral de manier van dansen erbij ha :cool:
|
Lekkah met je ass schudden leno! :cool:
|
ik doe dat niet hoorrr
|
Komt nog wel.
Telluriet, na het lezen van de openingspost neem ik m'n woorden terug, de topicstarter vraagt expliciet om mensen die bubbeling willen afkragen so go ahead wees mijn gast, gast. |
Citaat:
wreeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wreeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh black metal ist krieg wrehhhhhhhhheeeeeeeee werehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh veel intelligenter natuurlijk! |
Sean Paul is geen bubbling, Sean Paul is commerciële dancehall.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ja die muziek is poep..:'(
|
Ik vind sean paul cool.
|
Citaat:
Ik niet met zijn nep jamaicaanse kutstem |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k heb hier ook zo'n ding wat in de generatie voorbij muziek zit vrij jammer ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |