![]() |
lerares erg aantrekkelijk.
Ik vind mij lerares erg aantrekkelijk en begin haar vervolgens ook nog erg leuk te vinden.
Ook zit ik vaak te fantaseren over hoe ik seks met haar heb. Ze is 48 maar ik vind haar erg leuk. Ik weet dat zoiets vooral bij meiden voorkomt, maar nu heb ik er dus ook last van. |
Verveel jij je zo erg tijdens de lessen ofzo?
|
:eek:
|
Leugenaar
|
pics!
|
48 :eek: :eek:
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom reageert niemand serieus?
Als een meisje inderdaad met zo'n verhaal aankomt (voor de honderdste keer), dan reageert iedereen (nou ja, bijna iedereen) wel normaal. @pessimistje: Wat wil je met dit topic? Er staat niet echt een vraagstelling in ofzo. Moeten wij advies geven ofzo? Daar ga ik dan maar even van uit. Als dit ervoor zorgt dat je haar lessen leuker vindt en je beter je best doet/oplet/enz dan lijkt het me niet zo erg. Als je juist heel erg wordt afgeleid door laten we zeggen 'andere dingen' als zij aan het uitleggen is, dan lijkt dat me weer minder handig. Je moet je in ieder geval wel realiseren dat het nooit wat zal worden. Ik ben bang dat de meeste vrouwen van 48 niet op dertig jaar jongere kindjes vallen en daarbij mag het natuurlijk ook niet van school. |
Als het je gaat om sex met een oudere vrouw, dan garandeer ik je, vrouwen van 48 zijn niet meer zo goed in bed :nono:
|
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk! Daarbij heb ik ooit in school geleerd dat dat gewoon weg een van de fases in je leven is... Ik ga ze nu niet allemaal opsommen want ik ken ze niet meer precies en ga er waarschijnlijk dan één vergeten. |
Citaat:
En dit forum is niet gemaakt voor mededelingen. zoals we deze informatie krijgen is het een mededeling. dus dan kan er niet van ons worden verwacht dat we serieuze reply's geven. slotje ? |
Citaat:
algemeen bekend is wel dat vrouwen vanaf 40-50 minder sexueel actief zijn. |
ik denjk dat je je gewoon in stilte moet aftrekken en dat mens verder niet lastig moet vallen
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens iets (ruim begrip) gehad met een stageleraar Duits van mij, maar hij was dan ook 24 jaar oud oid. Bij 48 jaar kan ik me echt totaal niets voorstellen, daar kun je toch geen zin meer in hebben. :|
|
Pessimistje: Dude that chick's a TILF!
Klasgenoot: What to hell is that? !.. Pessimistje: T-I-L-F Teacher I'd Like to Fuck! Klasgenoot: Yeah dude! Yeah! |
tja...
je zal toch wat vroeger op moeten staan om mij in de maling te nemen. |
Citaat:
MILF hunter :) |
Wat het fantaseren betreft; Dit heb ik ook wel eens op de universiteit gehad, maar dan ging het om docentes van 26....
Verlies het verschil tussen realiteit en fantasie echter niet uit het oog. |
ik geloof er geen zak van...
en wat is precies je probleem,, je doet een mededeling |
Citaat:
|
al die meiden fantaseren over opa's met een fortuin en als een gozer even iets heeft is het belachelijk... mjeh...
|
:nono: :nono: :nono:
|
Jij veeeeel liever dan ik ...... *stelt zich zijn 58-jarige mentrix voor*. Hmmmm, ff serieus kan nooit lukken, dus proberen r te vergeten. Zoek iemand van ong. je eigen leeftijd
|
Citaat:
|
ik heb mijn grens op 40 gesteld, als ik iemand boven de 40 lekker ga vinden wordt ik gek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |