![]() |
wat haalt bij jou het beste naar boven?
waar wordt je echt vrolijk van? is dat een goed cijfer, of een lieve opmerking, een sportles die goed ging? of gaat dat verder?
|
Lieve opmerkingen zijn echt heel belangrijk voor me. Of als iets waar ik al heel alng en hard aan werk eindelijk blijkt te lukken. Of als ik gewoon even voel dat er mensen van me houden.
|
Windsurfen. (y)
Offtopic: (drank hahaha :evil: ) |
Mijn trompet......
|
voor mij zijn belangrijke dingen : zingen, daar wordt ik helemaal gelukkig van, lieve gebaren/opmerkingen, ik ben een gevoelig typje, en eten, al heb ik geen eetstoornis ofzo, van een lekker stukje spinaziequiche wordt ik ook gelukkig...
|
Er zijn zoveel dingen waar ik echt vrolijk van word.
Kleine dingen vooral, over het strand kunnen lopen, goede resultaten halen, een lieve opmerking, spelen op m'n dwarsfluit. Een kusje van m'n vriend, m'n stiefzusjes horen lachen, enz enz. Dingen die goed gaan helpen vrijwel altijd mee aan een goed humeur, mensen om wie ik geef ook, absoluut... Ik ook altijd met m'n strand. :| |
meestal de kleinste dingetjes....een vlindertje die langsvliegt....een leuke opmerking... :) en zoals vandaag, naar de dokter gegaan en hij heeft eindelijk dat ellendige vuiltje uit mn oog gehaald. nu ben k ook weer blij. :)
|
een mooi liedje maakt me zo gelukkig-------------luistert naar anathema-are you there
|
hele kleine dingetjes kunnen mij heel blij maken, maar hele kleine dingetjes kunnen mij ook heel verdrietig maken. kleine dingen die me blij maken kan echt van alles zijn, inderdaad een goed cijfer voor een moeilijk vak, een spontane knuffel van een vriendin, een lieve opmerking, een regenboog, de zon die zich even laat zien enz. blije mensen maken mij ook blij, als het goed gaat met een vriendin ofzo word ik ook gelijk helemaal happy, en ook andersom als het niet goed gaat met iemand om wie ik geef :p
|
Waar ik echt vrolijk van word? Oh, van zoveel (kleine) dingen. :) Lieve opmerkingen, bij vrienden zijn, zon, muziek, succes/goede prestaties, het zien van andere vrolijke mensen, (glim)lach van iemand en nog meer van zulke dingen. :)
Maar of het nou het beste naar boven haalt.. Nee, maar ik word er wel vrolijk(er) van. :) Citaat:
|
hmmm ik ben heel onzeker en daardoor kan zelfs een verkeerde blik mij de rest van de dag down maken..maar als ik dan bijvoorbeeld een leuk gesprek heb met mijn vrienden ben ik er weer helemaal bovenop
|
Een aardige opmerking haalt denk ik wel het beste in me naar boven, en een goed boek...
Muziek geloof ik niet echt, dat doet veel met me, maar het beste in me naar boven halen geloof ik niet:o Internetten haalt ook het beste in me naar boven, geloof ik:D En als ik me heel rottig voel en ik ga zomaar in mijn dagboek kladden komen er vaak mooie dingen uit, telt dat ook? |
Citaat:
Maar voor mij is het absoluut muziek. En strand idd. En gewoon een goeie grap ofzo, kan ik ook snel vrolijk van worden |
een lieve opmerking.
spontaan een arm om me heen net op een moment dat ik dat nodig heb. door t bos lopen. een goed gesprek. &muziek uiteraard. |
piano spelen
muziek luisteren als iemand even iets heel liefs tegen me zegt of gewoon onverwacht langskomt *als ik ziek ben zoals vandaag bijvoorbeeld, al 3 mensen geweest die zomaar langskwamen en dat doet me werkelijk heel goed* op de bank liggen en niets doen |
hmmm, muziek blijkt voor meer mensen goed te werken... ik heb ooit op een ander forum eens een topic gehad over de helende werking van muziek, daar kwamen hele cverrassende dingen uit..
ontopic: ik wordt ook altijd vrolijk als ik wind mee heb op de fiets en lekker snel kan sjeezen, lekker door de wind, in het zonnetje... heerlijk |
- een echt gemeend complimentje
- een goed cijfer voor iets waar ik dus ook echt hard voor heb gewerkt - mijn vriend, als hij alleen al hier is, is het goed... - muziek - als mensen laten blijken dat ze om me geven (zie evt. topic van goede herinneringen oid) xxxx |
- lieve opmerking
- als t sporten goed gaat:) - als ik t gezellig gehad heb met vrienden om me heen:) |
Heeft vaak met vrienden te maken: een lieve opmerking, een spontane knuffel, samen met iets bezig zijn...
|
respect, waardering (oef wat een suf antwoord :P)
|
- wanneer mensen me laten merken dat ze trots op me zijn, dat ze blij met me zijn of gewoon even iets zeggen wat me raakt.
- Mn waldhoorn. muziek maken is heerlijk -mn vriend. een knuffel, aanraking of gesprek doet wonderen. - maar een gezellige middag met vrienden/vriendinnen waar we alleen maar lo lhebben, maar bijv. ook leuke gesprekken hebben doet oook veel goeds. |
-goede cijfers
-complimentjes -bepaalde muziek -personen waarbij ik me prettig voel |
terugkomen van een lange reis en me dan vermoeid uitrekken in mijn eigen warme bed... heerlijk
|
Iedere woensdagavond als ik orkest heb en de hele avond muziek maak, verliefd zijn, mooie boeken en gedichten, gezellige mensen om me heen, iemand anders (;)), mijn kamer (niet thuis dus), de instrumentale cd van Michael W. Smith, filmmuziek, The Gillmore Girls & Friends... best wel veel eigenlijk. :)
|
Ik word echt vrolijk als ik lekker even met mijn vriend gepraat heb, of als ik hard getraind heb en voldaan en afgepeigerd ben, of als een voorstelling van ballet super verlopen is...
Of als op school alles naar wens gaat. |
[list=1][*]compliment[*]Nacht goed slapen[*]Goed cijfer[*]Speed[/list=1]
|
Ik wordt idd wel vrolijk van lieve opmerkingen. Een goed cijfer is voor mij geen verrassing meer. Sporten ook altijd leuk.
|
Verliefdheid.. als ik zomaar verliefd ben opeens ben ik veel optimistischer enzo....
En verder een goede nachtrust en het gevoel dat ik iets goed heb gedaan |
als ik thuis kom en mijn kat staat me op te wachten, met liefige miauwtjes en al kopjesgevend tegen mijn been.
als ik mijn vriend zie als ik weet dat ik goed mijn best heb gedaan als mijn vrienden me omringen |
leuke opmerkingen natuurlijk, mijn vriend en vrienden, en van mijn oppaskindjes word ik ook altijd wel vrolijker, ookal zijn ze niet lief ofzo...
|
Leuke opmerkingen
Een gezellig uitje met mn vriend Zingen!! |
De zon
Mijn vriendje(meestal:p) edit: de kindjes waar ik mee werk, verstandelijk gehandicapt:) |
mooie muziek,
lieve opmerking, kus van mn vriend..:) |
Citaat:
Muziek maakt me gelukkig. En mijn vriend ook. |
een aardige opmerking of als iemand me steun geeft, die ik eigenlijk wel nodig heb op dat moment maar niet wil vragen..... en muziek, daar word ik ook heel blij van
|
ik word altijd vrolijk als ik ga wandelen met een lieve shetlander, raar maar waar.
|
Vrolijk kan ik alleen zijn als mijn gevoel op dat moment zo doet...en dat kan echt op rare momenten zijn, als het even niet goed gaat met iets ofzo, dan kan ik nog vrolijk zijn (andersom ook trouwens).
Ik kan wel een beetje blij worden van sommige dingen of gebeurtenissen. Complimentjes bijvoorbeeld, ben ik best gevoelig voor. Goede cijfers ook ;) Een mailtje krijgen of de stem horen van mijn vriend. Als ik lekker in de natuur loop. Dat soort dingen. |
Lieve opmerkingen zijn altijd welkom natuurlijk. Verder kan ik blij worden als ik mensen verliefd zie. Of als de wolken in de ochtend nog een beetje roze zijn. Als ik opsta voor oudere mensen in de bus, en ze mij hartelijk danken. Als ik complimenten krijg voor hetgeen waar ik hard voor gewerkt heb. (cijfers)
En niet te vergeten, als ik bij mijn vriend in de armen lig. :) |
Uhm.... als een vriend een aardige opmerking maakt!
|
oef, en knuffelen met fred...
|
- een leuk gesprek
- sommige liedjes waar ik een leuke herinnering aan heb - als m'n haar goed zit (geloof het of niet: dan is m'n dag he-le-maal goed, dan kan er bijna niks meer fout gaan) |
Meestal is dat iets wat ik leuk vind en wat ik goed kan.
|
Jeej, hier zijn al zoveel topics over geweest....
-leuke dingen doen met vrienden -als alles lekker gaat (zwemmen, school) goede cijfers horen hierbij, tijden verbeteren met zwemmen... -knuffel -gewoon tijd voor mezelf (lekker lezen of forummen) -warme douche na een lange dag of gewoon ff zomaar :) -complimenten -muziek -strand word ik heel rustig van (ik moet gauw weer naar Wen! ;) ) |
* Goeie muziek luisteren
* Een dag zonder stomme dingen * Geld uitgeven :bloos: * Een geweldig goed boek "ontdekken" die ik nog niet gelezen had :) * Geen school (kan ik ECHT van genieten) of geen toetsen opkrijgen zodat je vrij bent om te doen wat je wilt * Iets kopen via internet, met smart wachten en als het bezorgd is het pakketje openmaken :o :cool: * Een filmavond met vriendinnen * Met mijn diertjes knuffelen * Het vooruitzicht op iets leuks, bijvoorbeeld een leuk feest. * DVD/video kijken van iets grappigs: Tom Green of Purno oid :o |
Muziek, buiten wandelen, onverwachte complimentjes.. Zo veel eigenlijk :)
|
dat kan altijd iets anders zijn...maar meestal is het een reeks van kleine dingetjes: een compliment van iemand, een goed cijfer, of wanneer iets eindelijk gelukt is waar ik heel lang aan gewerkt heb of veel energie in gestoken heb :)
|
mijn beste vriendin die me eens stevig vastpakt, gewoon weten dat ik belangrijk ben voor haar
|
winnen! :D
|
Met vrienden naar een leuk concertje gaan, zoals vanavond:)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |