![]() |
sixt sense
Wie kan mij het einde van the sixt sense uitleggen. Dat deel dat die man tegen zijn vrouw praat en zijn ring op de grond rolt
|
Spoiler
|
ik weet het ook niet meer precies.
Hij was zelf ook al die tijd dood. en hij komt pas aan het einde van de film tot die conclusie. en dat jongetje zag al dode mensen (geesten) dus daar kon hij wel mee praten. |
Ja aan het begin van de film zie je dat hij word doodgeschoten door die gek en dus komt hij er aan het eind achter dat hij dood ging en niet genas zoals hij waarschijnlijk zelf dacht.
|
geesten zien alleen wat ze willen zien. hij had het gevoel dus dat hij nog iemand moest helpen ( dat jongentje). toen het jongetje het had geaccepteerd dat hij doden kon zien en dat hij ze moest helpen, was hij klaar met zijn "werk". en kwam hij eigenlijk tot rust. omdat zijn vrouw zijn ring in zijn hand had betekende dat, dat hij dood was anders had hij hem zelf wel om. en toen hij bij zijn vrouw ging staan, blies ze wolkje uit. en dat jongetje had een keer tegen hem gezegt dat als er geesten bij hem waren dat hij het dan koud had. en zij had het dus ook koud toen hij dichter bij kwam staan.
hoop dat het nu beetje meer duidelijker voor je is. ik vind het een super mooie film |
Ik weet niet of iedereen hier het leuk vindt dat jullie geen spoiler tags gebruiken......
|
idd.
|
"Wie kan mij het einde van the sixt sense uitleggen. Dat deel dat die man tegen zijn vrouw praat en zijn ring op de grond rolt"
Dat is de eerste post. Al wil je de film niet gespoiled hebben, dan lees je toch niet verder? |
Voor de zekerheid toch maar even een:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jemig, zo'n moeilijke film was het niet, hoor.
|
Citaat:
|
thnx voor uitleg
wat is trouwens een spoiler snap er nix van |
Als je de film nog niet gezien hebt, is het niet leuk om al te weten hoe het bijvoorbeeld afloopt, vandaar.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=542464 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sixth :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als jij nou eens niet zo zielig vijandig en arrogant doet.
|
Citaat:
|
Ja en jij maakt gewoon een extreem domme en offensieve opmerking en gaat die nog verdedigen ook.
Zo kan ik het ook. Dus laat maar. |
Citaat:
|
Ik heb spoiler in de topictitel gezet omdat ik geen zin had om alle berichten aan te gaan passen. Dit is voor mij een stuk handiger.
|
Citaat:
|
ja, hij zit bij die moeder... maar hoe komt hij daar binnen? dan zou hij toch aangebeld moeten hebben om daar naar binnen te komen...
maar de oplossing is waarschijnlijk dat je als geest gewoon ergens bent als je dat wilt... ook al ben je vergeten dat je dat wilt... waarschijnlijk zat hij plotseling bij die moeder vlak voordat dat jochie binnenkwam, met het idee dat hij een gesprek had gevoerd... of ie dat nu gevoerd heeft of niet... dat gelooft ie... geesten schijnen nogal vergeetachtig te zijn:D ze vergeten dat ze dood zijn... en ook als hij dat jochie voor het eerst ontmoet... ze zijn alweer een jaar verder, maar er is voor hem van alles gebeurt in dat jaar, maar daar heeft hij helemaal geen erg in, het is alsof hij net een dag later wakker is geworden... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |