![]() |
[tekening] een meisje
http://members.lycos.nl/princessneogeo/meisje.jpg
Eerst op papier geschetst en daarna met Photoshop ingekleurd. |
De ogen zijn niet even groot, althans, op het eerste oog en ik vind de lippen iets teveel glans hebben. Op zich vind ik 't een leuke tekening, als je dezelfde stijl aan weet te houden kunnen er best nog leuke dingen uit voortkomen..
|
het zwart is te zwart, tis nu gewoon een egaal vlak wat een beetje de aandacht trekt.
ik zou het haar iets lichter doen en met zwarte strepen lokken aanduiden zeg maar :o :rolleyes: voor de rest (y) |
het haar moet minder zwart, verder wel poppig :)
|
probeer van het haar 'haar' te maken, dus niet een groot egaal zwart vlak, maar echt lokken zegmaar, dan wordt ie een stuk beter :)
wel lief gezichtje. |
Citaat:
|
Kweet niet... ik vind het haar juist mooi zo... het gezicht is mooi uitgevoerd maar ik vind het iets te gelikt... het haar geeft de verhoudingen juist iets bijzonders... je kan OF dat wat meer doortrekken in de rest, of het haar wat gelikter maken...
Ik stem voor 1 :) |
Ja, ik vind dat haar ook prima nu. Ik kan niet precies uitleggen waarom.
|
d'r pony is een beetje te vol en te groot, net als het haar eigenlijk. Kweenie, ik vind 'm niet helemaal af. Zeker ook niet omdat er geen neus is, da's het 2e wat me opviel. Maar goed, afmaken is een optie dus :)
|
ik vind het geweldig (y)
|
Citaat:
|
ik vind het iets hebben (y)
niets aan het haar verranderen, dat het zo'n zwarte vlakte is vind ik juist heel erg mooi ja, ik vind hem wel mooi |
Ze doet me denken aan Jessica van Jack off Jill
http://www.jessicka.com/green/jessicka/jess05.jpg leuk (y) |
mmh nie echt mijn ''stijl'', dat haar vind ik ook niet mooi...En ik vind het jammer dat ze op dat meisje hierboven lijkt :bloos:
|
Citaat:
|
Ik vind dat haar zo juist mooi. Lekker niet zo alshet hoort maar wel mooi. Ik vind ook hoe langer je naar dr kijkt dat ie steeds mooier lijkt te worden. kvind em dus wel koel :D
|
Citaat:
Dit is touwens de schets: schets Die bloemetjes komen misschien later erbij. |
Wow, BIG HAIR. Maarehm goed gelukt hoor! Toppie (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |