![]() |
Slapeloze nachten
Met een zweep in de hand
en bedenkelijke blik gericht op de uitdagende zwarte flank van de briesende Angst Een korte zwaai een rake klap al brullend terwijl het noorden bijna verloren is normen opleggend overheersend leedvermaak De Angst loopt nu prachtig staartwiegend blik op verloren tijd van glorie haar moed om uit slaap te houden opgegeven lichtjes zoetsappig herhaal ik mijn daden zij zal mij geen wallen meer bezorgen en ik kijk in haar ogen lachend Ik tem nu de merrie der nachten en niet meer andersom. |
Prachtig...
Geweldig gedaan, de merrie der nachten, zwarte flank van de briesende angst, prachtig gevonden, heerlijk om te lezen. Door het goed afbreken van de regels leest het ook heel prettig door. Echt waar, geen kritiek op deze, van begin tot afsluiting erg goed gedaan (y) . |
Wauw.... Hier was ik toch wel even stil van. Je verwoording, prachtig! Mooi ook dat je sommige woorden met een hoofdletter begint. Ik vind dit onderwerp, waarvan de inhoud me ook ongelofelijk aanspreekt en rakend is, op een hele mooie en orginele manier verwoord hier. Ik kan niet anders dan het volledig eens zijn met lovetear :)!
|
Wauw bedankt allebei voor de positieve kritieken, had ik niet verwacht van een gedichtje dat ik in 10 minuten neerschreef :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |