![]() |
[geluid] alles op 1 paar boxen
ik wil dus mijn tv ( incl dvd-speler en vhs-recorder ) en mijn computer op dezelfde boxen aansluiten , zonder tussenkomst van stereoset , dus gewoon een soort 5.1 set die je op je pc kan aansluiten en dan de tvv ernaartoe ...
hoe doe je dit , welke aansluitingen zijn noodzakelijk op alle apparaten ? als je typenummers of foto's van iets nodug hebt om te kunnen oordelen zeg he t maar :P |
ik raad je aan om er WEL een versterker tussen te zetten, niet alleen om de betere ordening, maar vooral om de toekomst mogelijkheden, filters, en geluidskwaliteit.
|
Geen idee eigenlijk. Ik denk dat iets als een creative extigy misschien wel handig is.
|
en euhm , waar kan ik rdelijk goedkoop een versterker ( die dan dus ook 5.1 ondersteunt ) vandaan halen , wat kost zoeits nou ?
|
zorgen dat je alles op de pc aansluit, dan een kabel van tv en zo naar de line-in van je pc?
of ben je dan de specifieke 5.1 informatie weer kwijt in het signaal? hmmm... goeie geluidskaart helpt denk ik wel, dat is goedkoper dan een versterker iig. en het idee is best simpel, moet wel kunnen |
Citaat:
|
computer staat toch altijd aan .
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |