![]() |
Raar Probleem (alleen ernstige Replys AUB)
Hey Iedereen dit is mijn eerste Post.
Ik zit een beetje met een raar probleem, ik ben nu 15 jaar en masturbeer geregeld (6 a 7 keer per week) en heb iets gemerkt (eigenlijk is het al altijd zo geweest) wanneer ik klaarkom, spuit ik niet maar komt het sperma in golven (het druipt eruit om zo te zeggen) nu weet ik niet of dit aan de leeftijd ligt, of of er iets mis is. Graag wat raad (mss naar een dokter ofzo) Zeg nu niet "masturbeer minder" of "Stel je orgasme uit" want dit is al geprobeerd en lukte niet, alleen toen ik een week niets had gedaan spoot 'ie. Alleen ernstige antwoorden AUB want ik zit hier wat verveeld mee. :bloos: |
Niks aan de hand, dacht ik zo.
|
Citaat:
|
Sommige jongens spuiten, anderen druppen en anderen die pruttelen maar wat om het zo maar te zeggen. Niks aan de hand, dat je na een week niks, spuit, is dat natuurlijk op zich wel logisch, op den duur word je zo geil na een tijdje niet masturberen dat als je het wel doet een orgasme gauwer en ook wel heviger komt.
:) dus je moet niet echt verwachten dat je elke keer tot aan het plafond spuit (;)) want het is gewoon niet altijd hetzelfde, het ene orgasme is beter en de andere weer wat minder... :) |
Inderdaad, er is niets mis met je. Bij iedereen is het anders, bij jou dus zo. Alles doet het en je spulletje heeft geen gifgroen kleurtje? Houden zo, en ga zo door! ;)
|
Het WR is iets van 5,5 meter... :eek:
|
Mijn vriend heeft ook 'last' van golven, en dat is dus eigenlijk totally normaal. Maak je geen zorgen! Zolang je maar geniet
|
Citaat:
maar klopt, niet iedereen vertoont hetzelfde kleddergedrag ;) |
Is heel normaal idd, dat gaat nu eenmaal niet bij iedereen hetzelfde, niet iedereen weet de muur aan de andere kant van de kamer te raken... wees blij, als het eruit stroomt is dat veel praktischer dan wanneer het spuit, veel makkelijker op te vangen :)
|
zie hierboven :)
|
Waarom zou je ermee willen spuiten? Wil je een bank gaan overvallen ofzo?
|
Citaat:
Dat valt heel anders op te vatten :o Agrees met de rest. Vrij normaal hoor |
Man, dat is volkomen normaal. :D
|
Inderdaad, je hoeft je geloof ik nergens zorgen over te maken. :)
|
Gewoon rukken tot je beeldscherm er wit van ziet :D
Nee, ff serieus. Je zegt zelf, als je een weekje wacht spuit ie wel. Ja dan zit er ook meer druk achter. Als je elke dag rukt is er zegmaar te weinig tijd om die druk op te bouwen. Niets aan de hand waarschijnlijk. Mark :cool: (die zijn monitor weer eens moet schoonmaken) |
als je wilt dat het alle kanten op spuit moet je in je lul knijpen tijdens het klaarkomen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik spuit nooit en dacht niet dat er met mij wat aan de hand was, maar ja het plezier van lekker over je vriendin heenspuiten is er niet :P (uitsmeren is ook leuk ;) )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |