![]() |
Wat is jouw lievelingsdier?
Mijn lievelingsdieren zijn katten of katachtigen! zoals-----> Leeuwen, tijgers, zwarte panters(die zijn pas mooi!) :D :D :cool: :D :D
|
Hoi
mijn lievelingsdier is een paard maar een kat ik ook wel leuk. groetjes daniella(y) :eek: :p ;) :D :cool: :) :o (n) |
eigenlijk alle dieren,behalve spinne en wepse!!!:D ;) :rolleyes: :eek:
|
Honden en wolven.
|
hoi
|
camelspiders
|
Caviaaaaaaa'ssssssssssssssss
|
Franse Bulldog zoooow lief!!;)
|
Een kat:D
|
Citaat:
|
Katteeeeen :p
|
ook tijgers panters enzzz..en honden en konijnen:D
|
jullie lachen gaan als ik zeg...
|
Citaat:
Mijnus is trouwens een rat en een konijn, die kun je iig nog aaien enzo zonder dat ie begint te grommen of te krabben (zoals hond en kat...) |
paard
|
Katten, konijnen, vissen, zeehonden, eigenlijk hé? heb ik niet echt een lievelingsdier ...:o
elk dier is kewl :) |
Rendier
|
paard en ook hond
|
Mijn lievelingsdier is de wolf. Het is ook gelijk mijn totemdier.
|
Ik denk dat mijn lievelingsdieren een kat of hond is. Ik heb het allebei en ben er dol op.
=xxx= |
BAARD AGAME
Das een reptiel. |
Ratten
Het zijn zuuulke lieve, slimme, trouwe diertjes :) ik heb er drie gehad, maar heb er op het moment helaas geen :( Ik denk dat ik beter moet wachten tot ik op kamers zit voordat ik er weer eentje neem. |
Kippen, zijn echt stoere beesten :D
|
Citaat:
|
zwarte-pers-met-een-*niet*-platte-neus
|
Katten (perzen vooral), eekhoorns, hamsters, cavia's, kleine aapjes ( doodsghoofdaapjes, capucijnaapjes), kleine honden, jachtluipaarden, giraffen,
vlinders, ringstaartmaki's, enz... |
Nijlpaarden :)
En ook: vlinders, tijgers, honden, adelaars, dwerghamstertjes, herten en koetjes. |
diertjes met leuke tanden :p
-witte haai -muizen, ratten, hamsters enz. |
Ik heb niet echt 1 lievelingsdier.....
Ik heb zelf 2 honden en een paard. Maar vind eenden en witte melkgeiten ook super |
een stoeipoes :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De koala is mijn lievelingsdier! :) Ze zien er ontzettend schattig uit en hebben een lekkere zachte vacht. Alleen stinken ze ontzettend!! :rolleyes:
|
Code:
k i p |
Citaat:
|
Katten vind ik erg toffe dieren. Ze zijn zo heerlijk eigenzinnig en relaxed. :D
Bovendien zien de meesten er errug lief/mooi uit en hebben ze een hoog knuffelgehalte. |
een katta, die zijn lief!
(NEE geen poesbeest) een koe, die kijken heel lief en ze zijn (vrijwel) nooit gewelddadig een schaap zo lekker wollig wilde paarden die zijn leuker dan een huis-tuin-en-keuken-paard! |
Onze Siamezen
|
Mijn lievelingsdier is een kat (zeker zo'n klein wit poesje), goudvisjes, gele kanarietjes en zo zijn er nog vele prachtige dieren, teveel om op te noemen ;)
|
zie avatar! Pinguins!!
|
honden, dolfijnen, cavia's
|
Paarden en katten :)
|
olifanten !!!!!!!!!!! (y) (y) (y)
|
Katachtigen en dan vooral tijgers.
|
katten, kraaien, en ratten - stuk voor stuk superslimme en lieve beestjes.. :)
|
Is skrewdriver NAZI?
Wist ik niet Kattebeesten, krijg strax 2 nieuwe geleverd omdat de anderen werden ingewanden door auto's en vergiftigd door duivenmelkers, de klootzakken (de autobestuurders, en de duivenmelkers) |
de Mako is een kleinere variant van de Witte haai.
|
Mijn poeseke.
|
*haaisoorten .....vooral tijgerhaai, citroenhaai en zwartpuntrifhaai
*spinnen .....vooral vogelspinachtigen met lekkere dikke harige poten! *maar boven alles HOMMELS ....die lieve poezelige, zachte beestjes..... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |