![]() |
Mijn Liefde voor Santiago
Ik droomde over jou,Santiago
je bent een denker een Meester een Liefde er is een zachtheid in jou die straalt zoals de morgenzon over een kalme zee In mijn droom toen ik in jouw gouden ogen keek en de rijkdom van je ziel voelde herkende ik jou zo zal ik altijd in staat zijn te weten wie je bent |
bij de waterput
bron van alle leven tranen die stromen rivier van smart tranen,zoet smakende herinneringen sterk als een heldere droom verlangen naar zijn zachte kus teer als een rozenknop |
Oeh, dit is mooi. Loopt heel goed en het is fijn dat hij niet gerijmd is. Dit is nou leuk om te krijgen :) .
|
Kom bij mij
laat me je omhelzen iedere vezel verlangt naar jou voel de Liefde mijn Liefde voor jou die het vuur aanwakkert diep in mijn hart ik neem je mee,Santiago naar mijn dromen vol rust en harmonie wij samen altijd samen |
:D Volgens mij kun je zo wel oneindig lang doorgaan.
|
Citaat:
Ik ben blij dat je het mooi vindt..er zullen nog meer gedichten volgen. |
Ik vind je gedichten mooi; Dit zijn echt van die gedichten die heerlijk zijn om te lezen; sluit me aan bij lovetear :). Ik denk dat ik de tweede nog het mooist vind... de vorm spreekt me erg aan!
|
oh, ik dacht dat het over de stad Santiago ging. Zag laatst zo'n progje op tv over muzikanten in Santiago die helemaal verliefd waren op hun stad... Niet dat dit verder interessant is, voordat ik door ga brabbelen, maar wat ik zeggen wilde: Zo gepassioneerd over een stad schrijven is ook best okay.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn kussen
verlangen naar jouw mond mijn handen strelen je huid mijn armen willen je omhelzen mijn hart zegt kom kom en zeg me dat je hetzelfde verlangt |
Bij de waterput
bron van alle leven valt de Liefde uiteen een koude hand omvat het hart en dooft langzaam het vuur gevoel van schuld verwondt mijn hart de duisternis waarin ik zit maakt me angstig onzeker en klein tranen die niet kunnen stromen opgekropt diep in mijn ziel dit verlies wil ik niet dragen het wordt een te groot gemis laat die Liefde tussen ons je moet een cel niet delen koester ieder kostbaar moment als het beste in je leven. |
Ik vind dat je een mooie wereld schept in het laatste gedicht. Je gebruikt de juiste woorden in de juiste volgorde op de juiste plek. Voor mijn gevoel voegt het derde deel alleen niet echt iets toe aan de rest. Je hebt het daarvoor al over het verwonden van je hart, de duisternis en angstig, onzeker en klein. Ik heb het gedicht eens gelezen zonder die strofe, en eigenlijk vind ik het geheel dan sterker. Je laat dan net even wat meer aan de verbeelding over. Ik zou zeggen: probeer het eens zonder dat stuk, en als je het niets vindt, neem ik het terug :D
Mooie slotzin ook! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:
Wauw, wat mooi... p.s. wat ik niet zo goed begrijp; de naam Santiago komt uit een boek, zeg je...gaat dit over een karakter uit een boek, of gaat dit over je tweelingziel die naar een karakter uit een boek genoemd is? |
Citaat:
|
Citaat:
Is Santiago in staat je gedichten te lezen? (Buiten wat jullie geestelijk al uitwisselen) Geef je ze aan hem? Is hij wel bij je in de buurt (fysiek)? (Ik hoop dat ik je niet teveel vraag...) |
Citaat:
|
wat maakt jou
zo ongelooflijk prachtig is het de glans van je kracht de vreugde van je groei het intense van je Liefde jij je bent voor mij een droom |
Citaat:
Dat laatste gedicht is wederom heel mooi met de liefde in je weet je keer op keer een bijzonder gevoelige snaar te raken, ik weet niet hoe het komt, maar dingen die anders cliché zouden klinken, klinken dat bij jou niet! |
Citaat:
|
Ik wens je toe
een zee van rust aandacht voor het diepste dit gevoel brengt jou weer terug naar waar je graag wilt zijn bereik je doel met heel je hart energie moet stromen vind jezelf als in een droom die nu uit mag komen ik mis je wel maar mijn ziel voelt heel diep met je mee mijn Liefde straalt voor jouw geluk en dat zal vreugde geven. |
Als jij niet bij me bent
voel ik gemis een gevoel zo diep intens knagend een mooie pijn te voelen dat mijn Liefde voor jou zo hecht is. |
Echt een heel mooi perpetuum carmen, een constant durend gedicht. Ik hoop ook ooit nog eens een meisje te vinden dat ik op zo'n manier wens te bezingen in een gedicht!
|
Mag ik me verloren voelen
als jouw gemis me heel diep raakt als mijn hart roept kom toch bij me en je zo ver van me staat mag ik me gelukkig voelen als ik jou intens omhels als mijn kussen jou beminnen en je zo dicht bij me bent |
:eek: Poëtisch ook nog mooi en kloppend :o Wat romantisch
|
Citaat:
Ja,de gedichten komen gewoon uit mijn hart opborrelen.Liefde inspireert en maakt iemand erg creatief. |
Waarom moet ik zwijgen
liever schreeuw ik uit iedereen moet weten dat ik zo van je hou deze Liefde is zo mooi maar ook zo vreselijk droef met treurigheid omgeven in het donker in de kou geen openheid gesloten hart een kleine wereld alleen van ons het moet zo zijn geniet van elk klein moment heinner iedere kus voel onze harten samen kloppend in een ritme het ritme dat ons zegt deze Liefde is echt (sorry voor het uppen maar door omstandigheden kon ik een tijdje niet posten en ik wil graag mijn lange gedicht voor Santiago afmaken) |
Ook weer heel mooi, maar niet op zichzelf. Het moet inderdaad in een grotere context staan. Ik zou het op zich wel een goed idee vinden als je eens alles onder elkaar zou zetten wat je bij elkaar wilt hebben. Ik ben de draad namelijk wel kwijt waar het gaat om het totaalbeeld.
|
Citaat:
|
Misschien ken je mijn lichaam niet
herken je wel mijn ziel voel je geestverbondenheid het is toch een geheel wees niet ongeduldig,nee wij hebben zoveel tijd ontdek jij mij en ik vind jou als een herinnering iets wat al eeuwig bestaat zonder begin of eind de energie die Liefde heet en die voor ons schijnt. |
Ik ben sprakeloos....zo mooi en vol liefde is dit geschreven.Voor mij ook heel herkenbaar. Ik hoop dat er nog veel mogen volgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom? |
Citaat:
Jouw Sam-sara gedichten zijn mooi,ik hoop dat jij er nog meer schrijft;ik zou ze qua gevoelens ook geschreven kunnen hebben. Wat kan liefde toch pijnlijk en tegelijkertijd zo prachtig zijn. |
Ik ga weg
het is genoeg mijn liefste weet wat ik voor hem voel de tijd zal alles leren met vallen en opstaan in voor- en tegenspoed maar weet dat er een Liefde is zo mooi en zo intens zoek dat gevoel ervaar dat het bestaat ontken het niet en leef...... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |