![]() |
gedichten
okeej uhm..ik heb hier tweej gedichten gemaakt...nou was ik erg benieuwd wat mensun hiervan vinden....dusseuh..kom maa rop :)
1: verstopt Tussen vandaag en morgen is mijn adem verstopt Ver weg Als een nacht zonder sterren een zomer zonder zon regen zonder druppels Regen tot 't niet meer te stoppen is Zo is mijn adem zonder lucht en zonder warmte koud droog Ik houd 'm in voor morgen 2: Gedicht zonder naam Warm rood bloed sijpelt langs een kille blauwe koude muur van verdriet De wond is verdwenen langs een gat in de tijd Ver weg, verdwenen maar toch zo aanwezig tot ziens |
Je zit hier een beetje verkeerd;), je moet op dansen op papier zijn. Forumbaas?......
|
ohww okeej thnQ...hehe, gooi m dr maar af:).....ba-baai
|
Idd, hoort op Dansen op Papier.
Art --> DoP |
ja, de eerste is wel goed, de tweede vind ik een beetje doorsnee... vooral het einde van de eerste is goed
|
Ik vind je gedichten op zich wel leuk qua inhoud en verwoording, maar ik vind ze beiden nogal rommelig; een beetje een onregelmatig ritme, het leest niet zo lekker, niet als een geheel; het lijken eigenlijk meer wat 'ideetjes' onder elkaar. Woordgebruik is wel erg (y), spreekt me erg aan :).
|
dank je...ik zal eraan denken, als ik nog eens wat maak..eigenlijk waren deze twee de eersten die ik heb gemaakt, dus ja ...anyway, bedankt, daar heb ik wat aan :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |