![]() |
Hoe snel loop jij?
Nou? :D
Ik loop over het algemeen wel snel, zeker als ik alleen loop. Als iemand met me mee loopt, pas ik me meestal aan aan het tempo van diegene. |
Meestal erg relaxed. :cool:
|
Ik loop sloom, zet kleine pasjes en veel mensen moeten wachten op mij. Vooral mn vriend want die heeft van die slungelbenen, als ik 3 passen zet, zet hij dr 1.
|
ligt eraan hoe de wind staat en of ik naar beneden loop of naar boven moet. maar meestal 2 lichtjaren per minuut
|
OMG jou sig :s
|
Snel. Ik fiets ook snel. Althans, dat vinden degene waarmee ik loop/ fiets.
|
Citaat:
|
Ik loop altijd ongelooflijk snel. Loop ik met iemand naar een lokaal ofzo voor de volgende les, mensjes moet altijd met me meerennen zo ongeveer. *hoewel ik school haat, das toch stom;)*
ik hoor ook constant: Loop nou niet zo hard!!! *grijns* :D:D:D:D |
Citaat:
|
Gewoon, in een normaal tempo. Mijn vriendin loopt wel wat langzamer, maar dat zal wel komen doordat ze zo'n kleine beentjes en voetjes heeft. :D
|
ik loop gewoon... kweet eigelijk niet... ligt eraan waar ik zin in heb... ja klinkt lekka vaag en da is ut oowk :D
|
50 km/u
|
Citaat:
|
opzich best langzaam, want ik heb kleine beentjes, maar als ik met mn mama in de stad loop dan zegt ze altijd dat ik zo snel loop, mja in de stad is het ook zo stom druk, en dan heb k geen zin om te slenteren dus ga ik sneller lopen...?:s
|
Langzaam
Ik kan het ook niet lang volhouden om snel te lopen (ivm knieen) |
Ik loop wel snel. Vaak lopen anderen een stukje achter me aan. Zeker als ik met een meisje loop. Dat is een indirect manier om duidelijk te maken dat zij als vrouw 5 meter achter de man moet lopen. :D
|
Citaat:
Ik loop snel. |
met een beetje tempo erin, vind ik fijner lopen en het is ook nog eens warmer, dat is wel een groot voordeel de laatste tijd
|
loop ook snel, fiets ook snel trouwens. Dan is het zo van 'heb je haast ofzo?' Ach ja, het leven is maar kort, kan je beter geen tijd verspillen aan langzaam lopen! :p
|
Citaat:
|
Snel (net als met fietsen)
|
Normaal, langzamer dan m'n vriend iig
|
Redelijk snel, ongeveer 6-7 kilometer per uur (met meewind).
|
No time to wait, maar ik ga echt niet rennen. Er zijn ook mensen die mij voorbij lopen, maar meestal ben ik wel snel.
|
Snel, handen in zakken, kin omhoog :D
|
Het is net als bij fietsen, ik haal altijd alleen maar anderen in.
|
Ik loop vrij snel. Maar ja, je raakt ook wel getraind in snelwandelen als je elke dag lopend naar school gaat (en altijd laat bent 's morgens).
Ook fietsen doe ik in een snel tempo (meestal 26 of 27 km per uur). |
Ik loop niet; ik word gelopen. :nono:
|
kéihard.
|
Meestal wel snel, ik haal altijd iedereen in...
behalve als ik moeilijke schoenen aan heb :p |
Ik loop op een normaal tempo, 3 meter achter mijn man aan en met mijn blik naar de grond in de hoop dat ik nergens tegen aan bots en niet verdwaal in dit verdorven land.
oja...grapje |
mwah, gemiddeld? :confused:
|
Citaat:
Redelijk snel, denk ik. |
Best snel..heb 'n vriendin die nogal stressie door de school loopt (nouwja, rent is het betere woord), en ik kan haar moeilijk in de steek laten... :s
|
ik loop niet meer, ik vlieg...
HAHAHA jullie primitievelingen...... :rolleyes: |
Ik loop volgens mij best snel, lange benen, dus je gaat ook wat sneller ;).
Op school moet ik altijd mijn lopen aanpassen, want mijn klasgenootjes lopen echt erg snel. |
ik loop meestal zon 7 km/h
|
ik loop over 80m sprint iets van 11.46 das duzz nie zow snel :D
|
lolz0rs @ Yousra :cool:
|
Ik loop in een gewoon tempo, met veel kleine pasje.
Ik fiets trouwens keihard, ben ook altijd knalrood als ik ergens aankom :D |
Citaat:
Ik loop redelijk snel met kleine pasjes, vooral 's ochtends als ik te laat ben :P. Héél zelden loop ik juist weer heel langzaam, vooral op school en als ik met iemand samen loop. |
Kijk, zo bedoelde ik het niet :D
Je kan moeilijk gezellig met elkaar omgaan als je 10 meter van elkaar af loopt :cool: En de rest loopt allemaal met die populaire groepies mee :) |
Citaat:
|
Over het algemeen wel snel. Ook fiets ik behoorlijk door.
|
Vaak sneller dan anderen om me heen (geld ook voor fietsen ja) maar dat ligt eigenlijk aan mijn gemoedstoestand.
|
Ik loop niet erg snel of langzaam. Als ik samen met iemand loop pas ik me aan diegene aan of andersom.
|
Ik kruip.
|
Ik loop snel, vriendinnen klagen altijd dat ik té snel loop.
|
op t moment èrg langzaam, want mn knie ligt weer eens in de vernieling... maar als t wèl goed gaat, loop ik best snel, en met vrij grote passen.
|
heel snel, als we in de stad lopen moet ik voor m'n gevoel altijd in een slakken-tempo lopen, anders kan niemand me bijhouden :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |