![]() |
Onderwerp presentatie muziek...
We moeten bij muziek een presentatie houden van 50 min over muziek, maar je moet dan niet te breed nemen, dus een gedeelte....ik moet als laatste dus alle makkelijke/leuke dingen zijn al geweest, ff paar voorbeelden:
- musical - (teken)filmmuziek - covers - genres - dans Weet iemand een onderwerp waar je ook voldoende voorbeelden bij kunt bedenken en laten zien/horen??????????????????? |
Wereldmuziek? :o
Dus, folkmuziek in andere talen.... |
voorbeelden?
|
Mag ik vragen wat je zelf al van muziek weet? Speel je een instrument (of heb je gespeeld), heb je je wel eens in muziektheorie verdiept? Zo ja, dan kan je met erg originele onderwerpen komen waar misschien zelfs de leraar nog iets van kan leren ;) Maar je moet er dan natuurlijk wel geïnteresseerd in zijn en bereid om je ergens in te verdiepen...
|
50 minuten... :eek:
Maar goed: muziekinstrumenten harmonie-orkest symfonie-orkest brassband kerkmuziek gospel |
-> CV btw
|
Reclame muziek?
Ringtones? :p |
Een Componist? Gerswin ofzow
en zoals Leonoor (toch?) ook al zei orkesten, instrumenten.. Maar bespeel je zelf een instrument? |
|
Citaat:
over de verwerking van de dwarsfluit in robbie williams.. *zucht*:p ik ben melig :s |
de ontwikkeling van een genre, bijvoorbeeld jazzmuziek. Heb ik vorig jaar mijn profielwerkstuk over gemaakt en daar valt echt genoeg over te vertellen en te laten luisteren...
|
tnx allemaal en voor de duidleijkheid: " Ja, ik speel nu 8 jaar dwarsfluit"
|
Tunes van tv-programma's
|
Citaat:
dat moet je dan wel leuk vinden natuurlijk :p |
nou...t is geworden......de de solocarrieres na het uit elkaar gaan van de band en dan ga k uit van Take That --> Robbie Williams en Mark Owen...de ene supersuccesvol en de ander dus niett
|
Als je daar 50 minuten mee kan volpraten, vind ik dat wel knap...
Zelf moet ik een CKV presentatie van 15 minuten doen, met zn 3en, wij doen het over de invloed van het communisme op de russische muziek. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |