![]() |
spreekbeurt drugs
hoi,
Ik ga binnekort een spreekbeurt houden over het legaliseren van coffeeshops in Belgie. Hierin ga ik alle positieve , eheh, en negatieve aspecten van softdrugs bespreken en ik geef dan een korte samenvatting over de tegenwoordige wetten in Belgie en Nederland. Zou iemand meer informatie hebben over de juiste wetten enzovoort. Men vader had me trouwens ook verteld dat er in Nederland relatief weinig harddrug verslaafden ( dus niet gebruikers ) zijn dan in andere landen, zodat dus het argument van 'softdrugs zetten aan tot harddrugs' weerlegd wordt. alvast bedankt :) |
Mijn opinie is dat de overstap van soft naar harddrugs niet zo groot meer is wanneer je bv (regelmatig) softdrugs gebruikt...
Mja, wie ben ik ;) |
ben ik het niet mee eens. ook de foldertjes van Hasj & Wiet, wat weet je wel, wat weet je niet? geven toe dat door softdrugsgebruik de stap naar harddrux niet makkelijker wordt.
die foldertjes zijn eigenlijk eerder reclame voor softdrugs dan dat ze je er van weerhouden, dus die zou ik ook eens doornemen ;) wetten weet ik vrij weinig van je mag 5 gram per dag kopen ofzo? of shops mogen 500 gram hebben? hehe geen id, staat vast wel ergens op internet denk ik :) |
welke negatieve kanten?
|
Citaat:
je krijgt teveel vrienden |
positief het is relax
negatief soms is het wel kut dus ja dat moeten ze zelf maar weten :D |
gewoon trippen voor de klas, dan kun je ze het beste uitleggen wat je allemaal ziet, achteraf vertellen werkt niet.
|
Citaat:
Kijk zien jullie die groengele sneeuwpop in de muur, die heeft me dus net vertelt dat het universum uit code bestaan en..... :p |
Citaat:
|
mja, dat stoned men spreekbeurt vertellen zal niet werken. K moet erna namelijk nog 10 minuten wat vragen beantwoorden en zal ze anders maar wat aangapen :)
|
Citaat:
Ik heb niet beweerd dat een ieder die softdrugs gebruikt de overstap naar harddrugs zal maken.. (Denk alleen dat de drempel minder hoog is wanneer je wel eens een geestverruimend middel hebt gebruikt) |
vroeger een spreekbeurd over wiet stoned gehouden. Opeens was al onsvoorbeeldmateriaal op :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |