![]() |
puntschoentjes in frankrijk raar?
wie weet of puntschoentjes raar zijn in frankrijk..met raar bedoel ik dat niemand het gewend is....
tessy |
Hahaha :d
|
dat moet je ff aan hermione vragen...
ik geloof dat puntenschoenen daar al weer uit zijn en dat men daar weer met ronde neuzen rond lopen! |
puntschoentjes zijn überhaubt raar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm toch maar mijn oude puma'tjes aan doen dan...:D
|
toen ik afgelopen zomer puntschoenen aanhad in Frankrijk dacht een of andere ijs-jongen kennelijk dat ik geen frans verstond ...
hij zei namelijk tegen t meisje naast hem dat hij mijn schoenen ''très bizarre'' vond (y) dus ik neem aan dat hij ze niet gewend was :confused: |
Citaat:
|
ik werd deze zomer nog uitgelachen vanwege mn puntschoenen :(
|
Citaat:
Het ligt er wel aan waar je bent he. Zoals bertbart al zei: op de catwalk of in de hipste buurten van Parijs, is het heel anders, dan in een klein dorpje in de Bourgonge, daar lopen ze nog op nike-air-max ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga verhuizen.. hoef ik die lelijke krengen ook niet te zien...
|
als ik op vakantie ben hou ik me niet echt bezig met of ik wel hip genoeg ben :|
maar de puntschoenen van mn zusje vonden ze volgens haar raar in de supermarkt. |
IK vind het eigenlijk best vreemd weer om mensen zónder puntschoenen te zijn, ik houd sowiezo niet van dergelijke laarzen.
Geef mij maar gewoon stijlvolle All Stars, of Zippers bij een meisje! |
Citaat:
|
wat maakt het uit of ze raar zijn?
|
ik vind puntschoenen niet nmooi, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks opver de fransen
|
So what, al zijn puntschoenen in Frankrijk raar, wat boeit jou dat nou?
In Nederland zijn er ook zat mensen die ze raar vinden (waaronder ikzelf, overigens), en dat maakt je toch ook niet uit? Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. |
Eigen mening?
|
Welja, laten we over alles maar een topic gaan openen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |