![]() |
luchtballon
hallo :) :)
Ik vraag me af zijn er meerdere mensen weleens met een luchballon geweest? Ik vorige week met mn vriendje :) heel romantischh :rolleyes: En hoeveel kost dat want dat wou hij niet zeggen :p Doei doei! |
Thanx voor de tip, ga ik ook maar is doen dan :D
|
Ik heb hoogtevrees in extreme vorm. :o
|
Citaat:
|
Zoek eens bij Google.
|
Citaat:
dat van die prijs is maar bijzaak, als je het toevallig weet zeg het maar |
.geweldige naam heb je :)
|
Dat lijkt me leuk, een keer in een luchtballon rondzweven :)
|
Citaat:
|
Nee, lijkt me wel erg leuk (en eng).
|
Meeting organiseren? :)
|
Heb je wel een behoorlijk rijk vriendje, want toen mijn vader ging kostte het 300 gulden per persoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog nooit gedaan, 't lijkt me wel cool :cool:
|
Citaat:
Maar ze vind ballonvaarten geweldig,daar heeft ze geen last van de hoogte ik geloof dat ze zei dat t 100 euro koste |
nee, dat is weer iets op het lijstje van "Dingen die ik ooit nog is moet doen"
|
Citaat:
|
Nee nog nooit met gevaren.
|
Ik heb het dus ook nog nooit gedaan... maar het staat bij mij ook nog op het lijstje: dingen-die-ik-ooit-nog-eens-wil-gaan-doen.
Euhm... vond je het niet romantisch? Omdat die rolleye achter het woord romantisch staat... Mij lijkt het juist super romantisch! |
ik ken een meisje en die moest een keertjuh stage lopen op een kinder dag verblijf en toen kwam er een jongetjuh naar haar toen en die zei: meisje waarom heb jij zoon groot hoofd hij lijkt wle een lucht ballon en nu noemen we haar nena eigelijk een beldeging voor nena 99 luftbalons.....
whihiwhiwhwi... kuszjes paaltjuh |
whahahha je naam.. alsjeblieft zeg :P
maar goed moet ik uit :rolleyes: opmaken dat het helemaal neit romantisch was... want dat staat namelijk voor sarcasme... Het lijkt mij wel heel leuk!! |
heb het gedaan, en het is leuk, maar idd heel duur
120 euro p.p. kwam ik uit |
M'n vriend en ik waren uitgenodigd door vrienden (moesten wel een deel zelf betalen, duh, maar dan nog was het erg duur), maar we zijn niet gegaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |