![]() |
zo maar wat
i'm not supposod to love you
i'm not supposod to care i'm not supposod to live my life wishing you were there i'm not supposod to wonder where you are or what you do i'm sorry i canit help meself cause i'm in LOVE WHIT YOU......... Never say i love you if you really dont care! never talk about feelings if they aren't really there never hold my hand if you are going to break my hart never say you are coing to if you dont plan to start never look into my eyes if alle youdo is lie never say hello if you mean good bye... if you really mean FOREVER then you say you will trhy never say forever cause forever makes me CRY........... je ogen die zijn blouwe als de zee je ogen waar ik in kan drijfen je ogen waar de liefde in het water komt je ogen waar je in kijkt en nooit meer van af wijkt!! je lach zo mooi als een zon die onder gaat je lach zo warm als zonne strallen op je huis je lach geeft me kracht... je stem klint als muziek in me oren je stem geeft me vertrouwen je stem zou ik de heele dag wel willen horen dit alles bij elkaar is de vrouwe waar ik van hou!!!!!! |
Lief bedoeld, leuk om te geven, maar erg clichématig. Probeer de dingen wat nieuwer te brengen met leuke orginele woorden, uitspraken etc. Er zitten ook best wel wat spellingsfouten in. Probeer 's wat!:)
|
Ik vind het meer wat gedachten onder elkaar eerlijk gezegd, ik mis het ritme een beetje, en daarnaast een mooi woordgebruik... De combinatie van engels/nederlands vind ik ook niet echt mooi; zo vormt het eigenlijk helemaal geen geheel, en bovendien is het ook een beetje een vreemde overgang. Verder vind ik de veelvuldige herhalingen ook niet zo mooi; ik zou proberen wat meer beeldspraak e.d. gebruiken, wat Dreamerfly ook al zei :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |