![]() |
Zaterdag A Clockwork Orange
zaterdag, veronica, a clockwork orange, kijken
nuff said |
Als ze maar niet weer die verkorte versie uitzenden.
|
Yes
*gaat blank tapeje zoeken* :D |
YO HOELAAT?!
info plz :D |
Citaat:
Zender: Veronica Tijdstip: 22-11-2003 00:15-02:40 Genre: Film Inhoud: filmdrama Een groep tieners, onder leiding van Alex, gaat elke avond op stap om een spoor van vernieling achter hen te laten. Uit verveling verkrachten ze vrouwen en bedreigen ze iedereen. Als Alex wordt opgepakt, stemt hij toe om in therapie te gaan. Hij wordt behandeld voor zijn agressieve gedrag. Nadat hij is veranderd, krijgt hij zelf te maken met de attitude van zijn vrienden Jaar van premiere: 1971 Rolverdeling: Malcolm McDowell, Adrienne Corri, David Prowse, Patrick Magee e.a Regisseur: Stanley Kubrick |
Goede film, maar heb m al vaak genoeg gezien.
|
veronica->reclame&fullscreen->ik kijk wel iets anders
|
Erg goede film, maar heb ik toch op DVD dus.. :)
|
Ik ga hem opnemen.
|
juh inderdaad - vorig jaar zond V8 em uit, het einde was eraf geknipt. wtf.
|
Pfft, heb het boek ongeveer een maandje geleden gelzen. Film had ik vroeger al een gezien, maar dit keer kan ik de film wat beter vergelijken met het boek.
Het boek was gewoon geniaal, denk dat de film daarom (een beetje) tegen zal vallen. |
Citaat:
zoek een leven :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga 'm opnemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar eh, kan ik m eindelijk ns zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb hem op dvd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:mad: Mijn achterlijke moeder is gewoon vergeten het op te nemen.... Mijn leven zal nooit meerhetzelfde zijn... :(
|
Citaat:
Het was een nogal raar formaat waarbij het werd uitgezonden, niet echt breedbeeld, maar ook niet echt 4:3.... |
Citaat:
|
Citaat:
Het boek was inderdaad gewoonweg geniaal, en de film een stuk minder. Je mist de broodnodige eigen interpretatie, en natuurlijk komt het prachtige taaltje van Your Humble Narrator niet goed naar voren in de film. Of zijn beschrijving van Ludwig van's Ninth... Geef mij maar het boek, anytime... |
Weer vergeten:s
lag ik nou dattie ook op Canvas komt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |