![]() |
Qlimax
Laatste bericht:
De laatste 45 minuten zou Promo Qlimax afsluiten. Hij heeft echter besloten dit niet te willen doen ivm een te korte draaitijd. In plaats van deze DJ zullen Bass D & King Matthew de laatste drie kwartier een early rave set neerzetten. Wij zijn ervan overtuigd dat deze heren minstens net zo’n goede set gaan draaien als Promo. Bron: www.q-dance.nl Jammer, ik had hem graag live willen zien, maar Bass D & King Matthew zijn ook zwaar goed. Nog mensen die gaan hier? |
Oeh een early rave set! (y)
|
Zwaar balen dat promo er niet is :(
|
Ik heb besloten niet te gaan, nu Promo niet draait...
Heb geen zin om het uit te gaan leggen :rolleyes: |
Kut early rave, dat is dus echt saai en te soft. Ik had het ook gehoord op decibel outdoor, pfff geef mij maar hardstyle. Jammer van promo, had wel eens een harde set van hem gehoord. Of gewoon lekker met hardcore afsluiten, dan ging het feest echt van zacht naar hard.
|
ik ga zeker en heb er zin in :):):)
alleen heb gehoord dat er vette controles zijn onderweg dus hoop dat het oponthoud niet te groot is want das sonde van mijn tijd :) |
weet je wat jammer is... dat het uitverkocht is en dat kaarten alleen nog maar 65 euro kosten. :( Begin deze week al uitverkocht trouwens... :mad:
|
eerder moeten bedenken dat je erheen wou :) is mij vorig jaar al gebeurd en daarom de vorige editie meteen kaarten gekocht en nu weer... anders was dit mn derde qlimax, helaas was ik de eerste keer dat ik erheen wou ook te laat :mad:
|
liever dat hun draaien dan promo..!!
Nog maaar 1 nachtje slapen.. |
ik wil d'r heen!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
nog maar een paar uurtjes en we gaan los (Y) :cool:
|
Citaat:
|
ik heb er ook zoooooooooooon zin in...
alleen hoop ik dat de verkeerscontroles meevallen en we niet 1 uur ofzo oponthoud hebben door drugs en drankcontrole want ik wil altijd zo snel mogelijk naar binnen en als we dan opgehouden worden ga ik helemala stressen :s |
hoe was 't?
|
Citaat:
als je liever hardcore hebt, vind je hardstyle niet t allerbeste..of praat ik poep :confused: ben ook wel benieuwd hoe t was.. hoorde van een aantal mensen op een ander forum al dat t best wel zacht was.. en heel erg druk... |
kvond het zwaar geslaagd van8!!!! echt alleen vond ik daniele mondello zwaar poep maar das mijn mening!!!
enne idd ERG druk :s dat was minder maar goed! |
Het was super! Wel een teringzooi op de grond met al die modder en al die flesjes, Luna, Deepack en Technoboy draaiden echt goed.
|
ik vond t egt supervet!!!! Lichtshow & decor waren helemaal geweldig, hoewel de muziek op zich wel wat beter kon, maar ik heb me goed genoeg vermaakt
|
en allemaal lekker waus geweest?? :D
|
Citaat:
maar ik vond het echt veel te druk het was te glad overal maar verder was het een topfeestje |
Shit hee, wat een feest, was echt super vetjes!! Volgende qlimax ben ik er zeker weten weer, ik weet niet of ze dit nog kunnen overtreffen alleen jammer dat het geluid niet zo hard kon/mocht..
|
jah hoor lekker waus :p
|
Citaat:
|
Citaat:
heerlijk feestje alleen de afsluiter hun draaien bijna altijd hetzelfde (is daarom niet minder maar vaak gehoord) Drop It (y) altijd lekker |
Citaat:
Maar voor de rest was alles perfect geregeld! |
kvond het idd te druk maar de zaal is veel sfeervoller dan toen in thialf (mijn mening) vond thialf echt suf zo lang en sfeerloos...
gelredome is naa rmijn mening een betere locatie (en een stuk dichterbij :P) publiek is sowieso irritant maar dat merk je in gelredome beter omdat het zo ontzettend vol was en thialf had je gewoon meer ruimte :) |
Luna ownde zo hard! (y) :cool:
Max B Grant had ook een zwaar goede set :cool: topfeest |
Citaat:
maar ja...smaken verschillen zullen we maar zeggen he ;) |
jah sorry maar ik vind het gewoon fucking herrie!!!
kweet dat de hardstyle steeds slechter word.. maar dan toch liever die sounds dan dat herrie gecratch van hem hoor... heel tijd tzelfde geluid :s heel mn partystemming ging eraan zo erg dat ik maar 10min technoboy heb gehoord (waar ik toch stiekem t meest nar uit zag de set van technoboy :mad: ) |
Citaat:
|
|
Ik zit nu naar de sets te luisteren, bah wat een kut muziek draait de prophet.
Modello :cool: (y) |
Citaat:
|
was echt zwaar mooi dat podium (y)
|
Is ook het enige positieve wat ik zo overal verneem :rolleyes:
|
Citaat:
is niet echt gezellig als je vriend naar huis wilt en je moet heel tijd tegen dat sjagerijnige en vermoeide gezicht kijken dus ik zei laten we maar gaan.... enne idd heel mooi aangekleed!!!!!!!! volgende keer ga ik zeker weer... |
technoboy viel zwaar tegen, dus zo erg is het allemaal niet...
|
Citaat:
max b grant was erg blij vond ik zelf, en om nou 2 x dezelfde plaat in je set te draaien hoeft voor mij ook niet.... :nono: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jammer dak je niet ben tegengekomen |
Citaat:
Verder viel Technoboy op hardbass ook al tegen.. hoor t van een aantal mensen dat ie op Qlimax ook niet super was.. ..maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit ziet er erg goeddd uit, ik heb drr zo'n spijtt van dat ik naar een tegenvallende carl cox in de asta heb geluisterd en niet hierbij was :( :mad:
trouwens, die kai tracid viel op exqlusive germany ook tegen. iedereen stond vol uit zn stekker in de talent room :cool: |
Citaat:
|
op de cd staat een klasgenoot van me tussen :cool:
''Chaps'' |
Wat vonden jullie eigenlijk van de knallen die kwamen toen er een dj op kwam. Ik vond de knallen echt super vetjes en wat waren die hard zeg, de eerste keer schrok ik me dood.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |