![]() |
Was jij je nog met een ouderwets zeepblok?
Of ben je trendy ingesteld. :cool:
En hoevaak :cool: |
Ons zeepblok wordt al eeuwen lang generatie op generatie doorgegeven in onze familie ;).
Ik was me 1 tot 2 keer per 2 dagen en sowieso na het sporten helemaal. |
Zeepblok?
Zeep van dove.... ruikt zo lekker. Ik vind dat lotion troep eigenlijk niet zo super... :) |
ik was me met zwitsal douchegel of zeepvrijwe wasemulsie
|
met water, en wat parfumvrije zeep. Maar ik krijg eczeem van zeep dus niet al te veel.
|
Ja.
(boeit dat?) |
Nee, douchegel... als ik me met zeep was voelen daarna mijn handen zo stroef aan, vinnik niet lekker.
|
Ja, iedere dag
|
:eek:
|
Nee, douchegel
|
nog ouderwetser: ik douche niet.
|
Citaat:
|
Een comediant had het ooit over blok zeep:
"You start with your face, wash your arms, your pits and you end with your ass. Next day, you start with your face.." Een van de redenen waarom ik wasgel gebruik. Ik gebruik het ongeveer elke dag |
Nee. Van zeep wordt alles zo stroef, dat vind ik helemaal niks.
Met douchegel heb ik dat probleem niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik woon nog thuis en gebruik daar samen met mijn ouders en broertje een blok zeep....hehe maar omdat ik af en toe nogal smetvrezerig ben was ik eerst de zeep af en haal er de bossen haar af voordat ik mezelf ermee was :D.
Soms gebruik ik naast, of in plaats van zeep, scrubgel van therme ofzo of palmolive relax (die paarse). En voor de vaginale streken na geslachtsgemeenschap of tijdens mijn maandelijkse periode gebruik ik lactacyd. |
Ik gebruik douchegel, elke dag
|
Ja. (Sebamed)
Soms met Nivea of Zwitsal douchegel, maar m'n huid reageert er niet echt goed op... :s |
Ik was mn handen altijd met een blok zeep maar mezelf was ik bijna altijd met douchegel. Alleen als dat op is was ik mezelf ook met een blok zeep.
|
Citaat:
|
Ik vind die zeepblokken niet bepaald hygiënisch! Je wast je handen gewoon in het vuil en de ranzigheid van je voorganger, dan kan je hem wel afspoelen maar er blijven heus nog wel wat ranzige bacterieën zitten :s Pompje is veel handiger ook.
|
Citaat:
|
neej nooit. Het zijn meestal dingen waar ik een ongelovelijke droge huid van krijg.
en het stinkt :o |
Citaat:
Actually is het jacuzzi. Bassin schrijf je overigens ook niet met -ain. |
Citaat:
Nee, ik gebruik geen zeepblok, vind het onhygienisch. Heb gewoon vloeibare zeep, van Dove, zo'n hele grote fles. |
Citaat:
|
nee, op de een of andere manier krijg ik uitslag van een ''ouderwets'' zeepblok. Heel stom. Maar daar kan ik dus niet tegen.. dus daar was ik me niet mee nee.
|
Nee gewoon douchegel uit een fles
|
Citaat:
Nogal handig als je haast hebt... moet je eerst een mega-jacuzzi laten vollopen. |
Douchegel. En wassen doe ik sporadisch... De ene ochtend wel, de andere niet. Ik douche zo'n 5 keer per week, in de zomer 7... Meestal 's avonds, soms 's ochtends... Interessant he?
|
douchegel, zeepblok en zeepvrije wasemulsie
|
Douchegel.
Jezelf met een zeepblok insmeren vind ik ook niet echt hygienisch, dan zou ik het eerst op een washandje smeren en jezelf daarmee inzepen. |
Sunlight zeep !
En wat is er nou ranzig aan zeep, het maakt vet oplosbaar en dood bacterieën. |
Soms met een 'zeepblok' van Dove (= erg lekker (y) ), soms met douchegel. Meestal met de Dove-zeep trouwens... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee keer per dag met een douchegel.
|
nee, akn er niet tegen :|
was me (bijna) elke dag met balneum voor droge huid. |
Citaat:
Sunlight zeep ----> huishoudzeep ----> zeep om bijv. vlekken uit kleding te wassen (zoiets als ossegalzeep) |
Ik was me eigenlijk al heel lang niet meer met zo'n zeepblok. Ik gebruik nu altijd douchegel.
|
geef mij maar gewoon douchegel.. Alle negatieve dingen die hier verteld worden over zo'n blok gelden ook voor mij.
|
Citaat:
|
Ik was me niet met zeep. Kan daar niet tegen :s
|
ik was me met Zwitsal babyzeep. Van alle andere zeepsoorten droogt mijn huis vreselijk uit. Ik heb gewoon een zeepstukje op mn wastafel liggen, in een zeepbakje en daar was ik me mee. Onder de douche was ik me gewoon met dove uit een fles (1x per week met zeep, rest zonder zeep)...
|
Ik spring altijd onder de douche als ik me wil wassen. Ik sta niet meer voor de wastafel.Ik gebruik douchegel voor m'n lijf en clearasil voor m'n gezicht.
|
Citaat:
|
Ik was nooit mn gezicht met gewone zeep, want dan droogt ie onwijs uit :( en dat is niet fijn :nono: :p
|
zeep is ook heel wat goedkoper... en duurzamer eigenlijk....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |