![]() |
The Offspring - Splinter
Ja ik weet dat deze band over het algemeen niet echt populair op dit forum is, maar ik wil toch even melden dat hun nieuwe CD op irc staat, en dattie imo wel 'n stuk beter is als Conspiracy.
|
ik ga m wel beluisteren als ik thuis ben.. ook al vond ik dat nummer belachelijk slecht :p
|
ik heb net nog americana geluisterd
|
Ik vind ze helemaal niet slecht :) Maar ik hou meer van de stijl van Smash. En toch... wat ze erna hebben gemaakt klinkt ook nog leuk.
|
josh freese de gexte :D
|
op Hit That en The worst hangover ever kan ik er tot nu toe graag naar luisteren
|
ik ben benieuwd of Josh Freese nog wat van zich laat horen op dit album. Maar over het algemeen heb ik het wel gehad en gehoord bij deze band.
Hetzelfde als met Green day overigens. |
Ik vind The Noose, Long Way Home en Never Gonna Find Me echt goei klinken =)
|
Mm, cewl.. vind Americana een erg goed album, is het een beetje dezelfde style?
|
hmmja.. niet heel bijzonder.. the noose is wel koel :) voor de rest wel veel standaard nummers, en hij is heel erg kort, die cd
|
Citaat:
|
|
Ik heb nog niet zo veel gehoord eigenlijk van de nieuwe cd, behalve Da Hui. die vind ik wel vet eigenlijk. leuker dan de laatste nrs die ik van ze kende iig :P
|
Citaat:
|
vette hoes ja
|
ben er wel benieuwd naar..offspring heb ik altijd een gave band gevonden. en da hui klonk idd cool, dus ik zal hem binnenkort gaan downen, en als ie goed genoeg is koop ik 'm ook wel. als ze maar weer een beetje terug gaan naar hoe ze eerst klonken, zoals op smash en ignition.
|
Citaat:
|
bump =O
|
't is een hele coole cd. 'k heb vanmiddag de nieuwe "Rocksound" (engels muziektijdschrift voor de gene die dat niet weten) gekocht. Daar stond een review van deze cd in en hij kreeg een 4 :mad: Terwijl de nieuwe cd van Blink 182 een 8 kreeg :confused: Slaat nergens op want die cd van Blink 182 zuigt echt verschrikkelijk.
|
Citaat:
Oh een 8 voor Blink is netjes :) Die Splinter vond ik wat minder. Dat is dus het verschil met Blink en Offspring op dit moment. The Offspring blijft eeuwig hetzelfde,standaard dingen en te veel hit/geld gericht. Blink 182 slaat nu eindelijk de goede weg in met een mix van emo/indie/rock/pop + akoustische dingen en samples. |
Citaat:
|
Nou, laten we es gaan luisteren dan... ik denk niet dat ze uberhaupt Ignition ooit nog kunnen evenaren maar ja... even downlo...kopen dan maar
|
heb het hele album nu, en ik moet zeggen dat ik het niet slecht vind, stuk beter dan conspiracy of one. leuke nummers vind ik da hui en long way home, race against myself vind ik wel mooi, en ik was ook aangenaam verrast door the worst hangover ever, erg grappig nummer. kortom, een leuke cd :)
|
ik vind ze niet meer leuk, self esteem was geniaal :) de rest vind ik imo veelste 'cool'
|
Ik heb nog maar een paar nummers gehoord maar ze klinken erg vet!!
Hopelijk istie maandag al binnen bij de platenzaak. |
Hij is zeker de moeite waard, zit weer richting americana :)
Zo gauw ze hem bij elpee hebben koop ik hem :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |