![]() |
Lettertype voor site..
Hey ik ben op zoek naar het lettertype waar Lonsdale/Everlast mee op truien e.d. staat... heeft iemand het..? zou mooi zijn...
|
weet je, als mensen dat lettertype niet hebben, zien ze het ook niet
[tenzij het in een plaatje zit] |
Dat is een logo, daar is vast geen font van beschikbaar.
Dat soort letters maken ze meestal gewoon in Illustrator (bijv.) |
Ja ik weet dat het een logo hebt en ik denk dat iemand (in de wereld) het wel heeft nagemaakt, weten jullie toevallig een site waar het op staat of heb je die font toevallig al..!?
|
|
Citaat:
|
heb je een plaatje ervan? dan kan ik ff proberen..
|
Citaat:
... dat is um ! |
Iemand al een id..?
Zou mooi , uhm nee schitterend wezen... |
aha, je wilt dus een lettertype dat er ongeveer zo uitziet, en waarbij je 2 hoofdletter L's hebt, een iets kleiner dan de ander, en waarbij de hoofdletter E net zo groot is als de grootste hoofdletter L, en waarbij de hoofdletter O net zo groot is als de kleinste hoofdletter L, en waarbij de hoofdletters N en A nog iets kleiner zijn als de hoofdletter O en de kleine hoofdletter L, en waarbij de hoofdletter S en de hoofdletter D nog net iets kleiner zijn als de hoofdletter N en de hoofdletter A?
ik zal es kijken of ik er toevallig een op m'n hardeschijf heb |
Je moet gewoon een Roman lettertype hebben en dan in Illustrator (o.i.d.) die vervorming toevoegen...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
trouwens is wordart niet zo'n flauw word geintje van bill??? vertel eerst maar es wat je ermee wil gaan doen anders kunnen we ook niet weten welke mogelijkheiden je hebt om het aan te passen |
|
Citaat:
|
Ik heb wel een andere mooie gevonden op themerworld.com.
Loki Cola. Kijk maar eens op http://www.biohackerz.cjb.net. Naar die titel. Ermee gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nieuw in CSS2: <STYLE TYPE="text/css" MEDIA="screen, print"> @font-face { font-family: "Robson Celtic"; src: url("http://site/fonts/rob-celt") } H1 { font-family: "Robson Celtic", serif } </STYLE> Zoals je ziet, kun je de bron van de lettertype opgeven. Deze wordt dan gedownload van de opgeegeven locatie en geinstalleerd. IE 6.0 ondersteund nog geen CSS2, Opera 6.01 bepaalde elementen wel. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ff practisch als IE6 het niet ondersteund wat heb je er dan aan?? hoeveel procent gebruikt nou opera 6.01?? + het extra download werk voor telefoonmodemgebruikers lijkt ie me overbodig :) (voor tegenwoordige tijd) |
Citaat:
Mwaaaah... IE 6 ondersteund het een beetje. Zo ondersteund het geen automatic numbering (W3.org), terwijl Opera het wel ondersteund (de nummers worden weergegeven) maar niet super goed (zit een foutje in...) Heel vaag. Sommige specs worden wel ondersteund, andere niet. Dit zou je dus moeten uitproberen. En over dat extra download werk: 1 font is ongeveer 100 kB, wat volgens mij wel meevalt :) |
Nieuwe bron van spyware maybe? Je nooit wat ze kunnen bedenken als er automatisch iets wordt gedownload he...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |