![]() |
Persoonlijke ikje
wishful: dit soort dingen zijn niet de bedoeling hier
|
rot op joh, alsof iemand dit ook maar serieus neemt, doe iets leuks met je leven
|
OMG trutje, de triangelvereniging! :D :nono:
|
sterf
|
are u for real :confused:
edit: hehe, had niets gelezen, slechts fotoos langs gegaan |
Lelijke familie heb jij zeg :cool:
|
Hier zie je mijn zus, nu 35 jaar oud, en haar naam is Gea.
Gea woont in Habbersbijn, en is alleenstaand. Met Gea kon en kan ik altijd heel goed opschieten, elke dinsdag om half 4 gaan we samen naar de triangelvereniging. Heel gezellig altijd. omg :D |
waarom reageren jullie zo boos, iedreen zijn eigen levensstijl toch?
|
Dit is mijn moeder nu, deze foto heb ik op haar verjaardag gemaakt, vorrige week dinsdag.Wat is ze mooi he, haar haar, haar lach, haar lichaam, alles vind ik mooi aan haar.
you're one sick puppy :nono: maar wel grappig |
Citaat:
|
Komop zeg WW,
sta je niet meer open voor een beetje humor? |
Citaat:
|
Citaat:
|
dus als jij ergens geen humor in ziet, wat wel als humor bedoeld is, en nergens als belediging aan jou adres gezien kan worden,
dan moet ik oprotten en iets nuttitgs doen met mijn leven??? |
Citaat:
ten tweede: ja |
Kijk je hebt 2 soorten mensen: mensen met humor, en mensen die denken dat ze humor hebben...
Laat bovenstaande even op je inwerken en trek vervolgens je conclusie.... (y) |
wil je me nooit meer zo laten schrikken?
|
HAhahahahaHAHAHAhahahahAHHaahaha, drama.
best grappig dit, maar ik zal geen commentaar geven op de inhoud. wel op de LAYOUT van de site. WAARDELOOS (n) ok, dat was het weer. |
hhahhahahah
:rolleyes: |
|
Triest...
We hebben hier ook een forum dat 'psychologie' heet, daar kun je o.a. heen gaan als je te weinig aandacht krijgt...! |
Citaat:
|
Jongen, je ziet zo dat moeder op foto 1, niet dezelfde persoon is als op 2 en 3
En dat commentaar..wheh, mag ik ff heel hard lachen:o Sorry hoor:o:p |
Ik zie hier de lol echt niet van in.. ben je nou echt zo'n domme bukhoer of lijkt dat maar zo? erg triest dat je in zoiets je tijd steekt... vooral die foto's erbij vind ik echt zwaar beneden pijl... leuk he andere mensen uitlachen.,., OMG koop een leven aub..
|
Hmm, ik vind dit toch echt geen humor.
|
"Hier zie je mijn tuin, ik zit er wel eens in de zomer. Als ik in mijn tuin zit kom ik echt helemaal tot mezelf, dan heb ik ook het liefst geen mensen om me heen, helemaal alleen wil ik zijn, me een voelen met de natuur.
Dat witte ding dat je daar zit is een propje papier, daar zit ik op als ik me in de tuin begeef." :| |
http://www.cs.vu.nl/~bklaasse/zus.jpg
"Hier zie je mijn zus, nu 35 jaar oud, en haar naam is Gea. Gea woont in Habbersbijn, en is alleenstaand. Met Gea kon en kan ik altijd heel goed opschieten, elke dinsdag om half 4 gaan we samen naar de triangelvereniging. Heel gezellig altijd." http://www.cs.vu.nl/~bklaasse/triangel1.jpg "Hier zie je 2 triangels, ik vind de vorm, de uitstraling, het geluid, alles is mooi aan de triangel." Mijn fucking gooooooood. Jouw leven is echt.. stom :D. |
(n)
|
Citaat:
|
:cool:
|
Citaat:
ahhh wat schattig , je gelooft het ook nog echt...ahhhhhhh |
En dan nog iets... leer typen!
(het is een baard, vorige week etc. etc. etc.) |
leuke site :) vooral het dagboek gedeelte is top :)
Heeft wel veel werk in gezeten voor een parodie/fake website |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |