![]() |
kijkoperatie in de knie
Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb dit namelijk 2 dec. en ben benieuwd of het pijn doet ofzo. Kan je daarna meteen weer lopen?
Er word bij mij miniscus of kraakbeen weggehaald... Ik zou graag daar iets meer te weten over willen komen. |
Mijn vader heeft een jaar of 6 geleden zo'n meniscusoperatie gehad. Hij heeft er twee piepkleine littekentjes aan over gehouden en hij had ook daarna niet echt veel pijn. Hij heeft een paar dagen met een kruk gelopen maar vrij snel daarna kon hij alweer normaal lopen. Het viel hem heel erg mee.
|
ik heb er 2 gehad toen ik klein was en binnen een paar dagen stond ik weer te voetballen in de tuin.
|
ik ook een keer maar toen hebbe ze meteen mn kraakbeen hersteld en dat was het hele pijnlijke volgens mij wnat daardoor had ik ook een rechte snee + de twee gaatjes van kijkoperatie... maar die 2 gaatjes waren zo genezen.... dus maak je maar geen zorgen t zal wel meevallen :)
|
Citaat:
|
Ik, maar toen had ik ook m'n voorste kruisband van m'n rechterknie gedeeltelijk afgescheurd. Ze hebben toen wat kraakbeen opgekuist, m'n knie gezuiverd eigenlijk en daarna 'n maand gips. 5-6 maanden later was ik opnieuw aan't voetballen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |