![]() |
Hoevaak douche je je per week?
Ik ben erg benieuwd hoevaak jullie je douchen. Van mijn ouders mag ik maar 2 x per week, maar ga vaker. 2 x vind ik persoonlijk veel te weinig, jullie dan?
Groetjes |
wtf, 7x op zijn minst. 2x per week!?
|
Zo mogelijk elke dag, in ieder geval minimaal 5 keer.
|
elke dag, als het even kan 2x per dag
|
Citaat:
vind het maar niks, 2 x per week! |
7x
|
Rare ouders zeg? Of sta je er een kwartier onder?
ik 7 keer per week. |
Zo mogelijk elke dag.
|
Als ik er zin in heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga ongeveer 10 keer per week. |
Citaat:
|
elke dag 1 x, tenzij ik paar dagen vrij heb :D
|
Citaat:
|
5 à 6 keer per week. Meestal elke avond voor het slapen gaan, alleen zaterdagavond ben ik op stap dus dan doe ik dat maar niet en een enkele keer sla ik ook door de week over.
|
ongeveer 10 keer per week en 7 keer in bad. totaal aantal dat ik me was met water 17 keer dus
|
ik ga meestal in bad, 4x per week ofzo. maar dan ook meteen 2 uur, ik val altijd in slaap door mijn slaapgebrek. en dan douche ik ook nog wel 4 à 5x in de week. hangt er ook vanaf als ik tijd heb of niet.
|
Minimaal 7x, soms meer.
|
Citaat:
|
ik meestal 1 en soms 2 keer per dag, maar niet lang. Soms net een halve minuut.
Ik ga trouwens nooit in bad |
Citaat:
|
Zo'n 6x per week. Maar dan wel direct een kwartier. :o Eigenlijk nooit twee keer per dag, tenzij ik gesport heb ofzo, want dan drogt j huid zo uit. (jaja, tis erg. :p )
|
iig elke ochtend en meestal voor ik uit ga.
gatver, 2 keer per week :bah: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik douche in ieder geval wel 5x per week. |
Hey..
Waarom mag je maar 2x per week van je ouders??!! Ikzelf douche sowieso elke dag maar meestal 2x per dag.. + dat ik ook nog wel vaak in het bad ga.. (bubbles zijn zwaar relaxt!!) Maarja.. als ik douche douche ik ook zeker een half uur.. Voordeeltje van eigen badkamer :P Kuzz |
Citaat:
Beetje onzin!! |
Citaat:
Ik douche trouwens elke dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
6 tot 10 keer per week denk ik :)
|
Citaat:
|
Meestal s'ochtends en s'avonds.
Als ik uit ga ook nog voor dat ik ga, en als ik thuis ben. |
Elke dag.. soms 2 x per dagg :D :cool:
|
wtf, das echt onhygienisch, doe dan 7x5minuutjes ofzo ipv 2x15min. maar goed , moet je zelf weten,als mensen je gaan mijden enzo dan weet je hoe het komt...
|
Citaat:
ik douche me in ieder geval elke dag als ik wakker word (anders wordt ik niet snel goed wakker), en als ik gesport heb wat ik ook bijna dagelijks probeer te doen, dan ook nog gelijk na het sporten... dus vaak 2x op een dag... schandalig dat je ouders je maar 2 keer laten douchen... :nono: |
ze zegt toch ook dat ze meerdere keren doucht dan maar 2 x per week :p
|
Twee keer per dag; 's ochtends en 's avonds. En soms ook als ik een lange dag heb gehad op school.
|
elke dag, en soms nog wel 2 keer
gemiddeld zo'n 8 keer per week |
Euh, om de dag, de dag dat ik niet douche was ik me gewoon aan de wasbak. Als ik teveel met water in aaraking kom zoals bij het douchen irriteert het altijd mn huid en dat is niet fijn :|
|
Citaat:
|
Ik ga maar 4x per week....
Is dat vies? :S Ik heb super lang haar, weet je hoe irritant dat is.... |
Elke dag en soms twee keer per dag
|
Minimaal 7x per week, meestal vaker omdat ik ook nog douche als ik ga stappen.
Iedere keer een minuut of 20 |
Genoeg
|
Citaat:
|
aangezien een week 7 dagen telt, ga ik per week 7 keer onder de douche!
OMFG 2 × per week, das zooooooo triest |
Minimaal 5 keer, ik douche me dan om de dag (maandag wel, dinsdag niet, wo wel, do nie, vr wel, za niet, zo wel, etc...) en tussen door dan vaak nog een paar keer wel... Maar meestal komt het wel neer op 7 keer :)
Overigens douche ik me meestal zo'n 15 minuten, alleen als ik veel ga doen (dus ook scheren bv) duurt het langer. |
Elke dag wel een keer douchen of in bad. Als ik bij een ander slaap stel ik het trouwens wel uit tot ik weer thuis ben, dat is fijner.
|
Ik douche me 2 tot 3 maal per week en ga de zaterdag in bad. Maar het wil niet zeggen omdat ik niet iedere dag onder de douche ga dat ik me niet was :s . Ik denk dat Lovekim dit ook wil zeggen, als ik niet onder de douche ga was ik me gewoon aan de lavabo van kop tot teen. Het is ook niet echt gezond om je haar iedere dag te wassen en als ik onder de douche sta neem ik dat er automatisch bij dus... :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |