![]() |
Hoe is het nu op de plek waar je op dit moment forumt???
Hoe is de sfeer? Is het er rustig en zit je alleen? Of is er veel lawaai of juist gezellig omdat er veel mensen zijn?
Ik zit nu op school, nou vrijdagmiddag laat om half 5, je kunt je wel indenken hoe het hier is... rust... rust... hooguit nog wat Japanners / IBL'ers maar voor de rest is al iedereen naar huis. Lekker relaxed dus (y) maar van de andere kant wil ik hier ook snel weg want tis toch al laat. En hoe zit het bij jullie? |
Ik zit hier in het ruimtestation MIR en de sfeer is wel goed. Boris is nu lekker een eitje aan het bakken, en we grappen over hoe klein die mensjes op aarde wel niet lijken... of zijn ze echt zo klein? heel symbolisch.
|
Rustig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zit nu gewoon in me slaapkamer en de sfeer is goed |
Ik ben thuis. tis best rustig. mijn moeder neemt de post door en mijn broertje is weg. verder staan er geen herrie makende apparaten aan ofzo, alleen de computer.
|
Eigenlijk vooral koud.
En het is hier een rotzooi, overal papieren van school en mn vaders werk. |
Btje koud, ik zit alleen maar verder wel gezellig
|
Donker, koud en eenzaam. Ik ga naar beneden.
|
Stil.
|
Lekker rustig. :cool:
|
donker, stil, saai, koud
|
herrie, op de compu achter me draait mn broertje Linkin Park. (ook special D, das dan weer wat betere stuff :D)
|
koud, donker, lawaai..met me ouders ben ik hier
|
Zit op mn kamer nu, muziek aan, verder is hier niemand :)
|
koud;
veel lawaai (speakers :evil: ) |
koud
maar ik ga nu eten en daar is het warm :o |
aangenaam.. muziek op.. jaja mn eigen kamer
|
dus bijna iedereen heeft het koud... :s
|
het is stil... op mijn kamer, mijn laptop maakt superveel lawaai, dat wel. euh... grote rotzooi , ik kijk rechts en zie stinkende bugels van twee week gelee... links een zoot kleren....
Het rode licht maakt het sfeertje een beetje :s |
Lawaaierig (n)
|
Zeer relaxt! Zit hier helemaal in mijn eentje, gezellig muziekje erbij, lekker beetje internetten... Life's good :)
|
Rustig, frisjes, beetje donker. Alleen m'n zusje is zoals gewoonlijk weer eens luidruchtig op de achtergrond aan het mekkeren.
|
De sfeer is hier goed (zit in mijn eentje op mijn kamer maar ok) maar het is hier wel een ongelofelijke puinhoop... altijd wel een beetje maar nu wel heel erg
|
Mijn vader en moeder zitten tv te kijken, k heb net gegeten (tosti's), ben beetje moe want ik heb net gefitnest, dust is hier rustig.
Op vrijdag ist meestal wel gezellig :D |
het is hier aangenaam, lekker rustig, niet te koud, niet te warm, en er staat een rustig muziekje op :)
|
hm.. wel redelijk relaxt hier :)
mooi muziekje op lekker warm genoeg licht alleen mn moeder die op de achtergrond aan het blaten in haar telefoon is. maar daar komen we wel overheen hoor;) |
Tis redelijk stil, alleen het gedrup van de kraan (1 van de meest irri geluiden! *Draait kraan goed dicht* en het zoemen van m'n vriend's PC
|
Lekker warm, ik zit hier lekker in een onderbroek en een truitje, heel pyjama achtig. Achter me staat een bed waarin ik net heb gelegen, vanuit de kamer hoor ik Charmed op de tv. Hier is het lekker :)
|
Citaat:
Ik ben daar eerstejaars Japans :) |
Prima... zit relaxed op mijn kamer met een biertje en een Rol Chips™ :D Op de achtergrond hoor ik mijn vader computer in een andere kamer (hoor vooral van die error-geluiden :D). Hier is het stil, alleen m'n PC zoemt. :cool:
|
zit in de kamer, tv staat aan mijn broertje kijkt flm. die vvind ik niet leuk dus ben ik maar achter de pc gaan zitten
|
Ik zit hier met mn mamma en een glas water, en mamma is weer es stil want die zit lekker op dr pc te bridgen. Ik ben ook stil want ik ga zo mn bed in
|
Ik zit hier met mn mamma en een glas water, en mamma is weer es stil want die zit lekker op dr pc te bridgen. Ik ben ook stil want ik ga zo mn bed in
|
http://www.lectrr.be/cartoon/0722.gif
ja best druk :o |
Ik zit achter de computer (goh) en mijn moeder zit tv te kijken. Het is wel gezellig met kaarsjes enzo. En ik heb het warm (ik heb 3 truien over elkaar aan :|)
|
de musketiers staat op, de kamer is leeg, er staat een fles rotzooi naast me en mijn telefoon blijft maar gaan...kon niet beter (y)
|
met een goede maat die op de andere pc zit, het is stil want zijn ouders liggen te slapen (bij hem thuis dus)
|
solidair.
|
Citaat:
|
Rustig, iedereen slaapt nog :o
|
heel rustig, ik zit hier alleen, warm, een beetje een rotzooi.
|
Rustig.
Ik zit lekker thuis met een muziekje aan. M'n vader zit te ontbijten achter me |
gezellig, beetje te warm, muziekje aan
|
rustig, koel, sereen
|
Ik zit helemaal alleen op de bank. :o
|
ik ben alleen in de huiskamer, zachte muziek aan, lekker rustig dus (Y)
|
Ik ben alleen op onze internetcomputer-strijk-wasvouwkamertje en het is koud.
|
Ik zit thuis en het is hier niet echt geweldig... de schilder is in huis bezig dus overal stinkt het naar verf en daar krijg ik echt hoofdpijn van :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |