![]() |
HIS-> groningen
Wie heeft ervaringen met de HIS in Groningen?
Ik wil er graag heen volgend jaar. En dan wil ik SGM doen. Maar omdat het net een nieuwe studie/opleiding is. Daarom wil ik graag wat ervaringen horen. Of van mensen die je kent. alvast bedankt! |
[nare man-modus]
't Is te merken dat je maar een aspirant-HBO'ertje bent. Hoe wil je ervaringen horen over een opleiding die net nieuw is? :rolleyes: [/nare man-modus] |
nou wat denk je? hij is nu 1/2 jaar oud! Dus er zullen heus wel mensen zijn die ervaringen ermee hebben! De HIS is een samenvoeging van de calo en SGM.
|
Ik ben student in Groningen en heb nog van HIS gehoord. Is dat één of ander nieuw ambitieus project van de Hanze Hogeschool?
|
ja ook.. Maar daarom wil ik ook graag reacties horen van andere mensen, die van deze studie gehoord hebben!
|
De afkortingen vliegen je om de oren...
Waar heb je het over? Misschien dat ik er over gehoord heb als ik weet wat het is... |
Een vriendinnetje van mij doet die opleiding. Bevalt haar wel goed, geloof ik. Verder weet ik er niks zinnigs over te zeggen.
|
Hanse Instituut sportscholing of zoiets :s
|
Hanze instituut voor Sportstudies
SGM=sport, gezondheid en management:D |
Citaat:
|
Ben vorige week naar de open dag geweest daar. 2 Weken terug naar die van de sporthogeschool in Tilburg en vandaag naar die in Zwolle.
Ik woon in de buurt van Tilburg, maar zou in Groningen gaan studeren als het wat dichterbij was. De studie lijkt me beter dan die in Tilburg en al helemaal dan die van Zwolle. |
ik woon zelf in Meppel. Dus moet ik 1 uur met de trein. (dus 2 uur per dag in de trein zitten) Wil niet gelijk op kamers.. (te duur)
|
2 uur treinen stelt toch geen reet voor? Ik moest 3,5 uur enkele reis. En dat is toch een beetje te ruig.
|
dat bedoel ik ook! ;) 2 uur reizen stelt niks voor..
|
Citaat:
Het HBO bakt ze steeds bruiner! :D |
zoiets ja..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |